Gå til innhold

Kjole i Stavanger

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som vet hvor det er billigst å leie/kjøpe brudekjolen her i Stavanger? :o

klem Iset

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Brudesalongen ved Breiavannet har ganske fine og rimelige kjoler, min forlover som giftet seg i fjor kjøpte kjolen sin for 6000 der - en splitter ny Romantica kjole.

Ellers har man

Miranda: synes det var dårlig service der og mange venninner klaget også over veldig surt personell.

Brudesalongen på Madla: De har kjempeflott service og selger vel kun kjoler nå - de begynte med det i fjor.

Ellers har man:

Brudesalong på:

Bryne og i Sandnes også.

Jeg kjøpte min kjole brukt - forøvrig kun brukt en gang og fikk den for 5000 - ble kjempefornøyd :wink:

23+4 :wink:

Skrevet

tusrn takk for kjempefint svar:)

klem Iset

Skrevet

Jeg har kjøpt min kjole på Bryne og var veldig godt fornøyd med de som jobbet der.De både leiger ut og selger kjoler, og har et godt utvalg.

Var og godt fornøyd med salongen på Madla, men litt dumt at de kun har kjoler for salg, de jeg likte var selvfølgelig av de dyreste...

Det beste er vel å ta en runde i alle butikkene å se. Jeg fant en kjole jeg bare måtte ha, og da fikk det heller være at den var litt dyr.

P.S likte meg heller ikke på Miranda. Følte butikken var som et lagerutsalg. og det er ikke der en vil være når en prøver brudekjoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...