Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har snart bursdag og jeg har tenkt å kjøpe mobiltelefon til han. Jeg har ikke særlig oversikt over hva som befinner seg på markedet og har i mange år hatt firmatelefon så jeg har ikke "behøvd" å tenke sjæl akkurat på dette området.

Han trenger en telefon som tåler litt, vet Nokia har en (5140i) som kunne passe. Men er det noen andre produsenter som har tilsvarende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste noenlunde lik er Nokia 5500. Den er også vann- og støtsikker og jeg regner med at det er dette du vurderer. Ellers er Nokia 5140i en telefon som idag er meget gammel og på vei ut av markedet. Hvis du fortsetter er abonnement kan du i mange tilfeller få Nokia 5140i for kr 1. Det finnes ingen andre mobiltelefoner på markedet i dag som markedsføres med at de er vann- og støtsikre.

Hadde Nokia 5500 hatt både Edge og 3-G hadde nemlig jeg også kjøpt en slik.

Før du kjøper telefon til mannen din må du vurdere hvilke behov han har og så kan du kjøpe. Er eneste kriterie at den skal se stilig ut kan sikkert andre hjelpe deg mye bedre enn jeg.

OBS. Hvis du skal fortsette et abonnement (altså hvor det er bindingstid) må det være deg som er eier av abonnementet. Du kan ikke skrive under på at du vil fortsette abonnementet hvis du ikke er "eier" av det heller. Skriver dette for ofte så er mannen i en husstand eier av telefonabnonnementet og for at du skal kunne ta de nødvendige forholdsregler. Kanskje det derfor kunne vært en ide å snakke med mannen din om dette hvis du ønsker å gi han en telefon. Han kan bli like glad for det. Det ville jeg blitt.

Skrevet

Tusen takk for svar Kaffegjesten.

Jeg har lest litt om Nokia 5500 og tror den kan passe godt. Tror jeg skal gi han den :)

Siden han sikkert vil fortsette sitt abonnement så kan jeg lage et gavekort til han, og bli med i butikken. Tror han kommer til å bli veldig glad uansett. (Så blir det en liten gave ved siden av).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...