Montezuma Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 vet du hvilken dette er? Skal være en butikk med bare kjoler til alle anledninger. Vil gjerne ha navn på butikken, og evt nettside om de har.
-hild Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Du tenker ikke på Streets of London på Borg Storsenter da? Ligger i 2. etg, og har et enormt utvalg av kjoler, kanskje mest ballkjoler. Mange flotte klesbutikker til hunkjønn i Østfoldhallen også, men jeg kan ikke se for meg at det er noen fantastisk flotte kjolebutikker der.. Begge sentrene har hjemmesider så vidt jeg vet- hvis du søker på "sten og strøm Østfoldhallen" og "Amfi Borg Storsenter" så finner du det vil jeg tro - og da med oversikt over hvilke butikker du finner der.
Montezuma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Du tenker ikke på Streets of London på Borg Storsenter da? Ligger i 2. etg, og har et enormt utvalg av kjoler, kanskje mest ballkjoler. Mange flotte klesbutikker til hunkjønn i Østfoldhallen også, men jeg kan ikke se for meg at det er noen fantastisk flotte kjolebutikker der.. Begge sentrene har hjemmesider så vidt jeg vet- hvis du søker på "sten og strøm Østfoldhallen" og "Amfi Borg Storsenter" så finner du det vil jeg tro - og da med oversikt over hvilke butikker du finner der. ← kanskje du har rett! Så du mener at den på Borg er verdt et besøk? Trenger kjole til jeg skal være forlover.
sacred Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Har ikke vært inne på Streets of London i Borg storsenter, men gått forbi, ser ut som de har for det meste ballkjoler der? Puffy kjoler liksom?
-hild Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 (endret) kanskje du har rett! Så du mener at den på Borg er verdt et besøk? Trenger kjole til jeg skal være forlover. ← De er helt klart verdt et besøk hvis du skal være forlover! De har mye stilig. ..og til deg som lurer på om det er mye "puffy".. joda, det er vel det og, jeg har ikke vært inne i butikken på mange år - men de har et helt sinnsykt utvalg av kjoler, og det er helt klart et godt utgangspunkt til å finne forlover-kjole (eller gjest i bryllup-kjole). Lykke til med "jakten". PS.. har forresten hørt om jenter som har leid kjole i brudesalong også, så hvis du ikke lykkes på Borg, så kan f.eks Solbruden på Sellebak være verdt et forsøk.! Endret 7. januar 2007 av -hild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå