Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 hei, jeg lurer på hva dere gutter liker best av store eller små? eller spiller det ingen rolle?
Gjest Coolaid Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Det er ikke viktig, mens syns det er flott med litt store.... Men ikke noe jeg tenker eller bryr meg så veldig om.....Men siden du spør.....
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Nå er ikke jeg mann, men så sant det er rent og pent tenker jeg lite over det. Helst ikke EKSTREM hårevekst (barberblad er ikke nødvendig, men om det er såpass kraftig at det går an å bruke saks, gjør gjerne det), men størrelsen på leppene har lite å si. Stort sett: Har jeg først gått så langt at buksene er av så kan lite stoppe meg
Aldebaran Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Akkurat det samma det vel. Men det gjør da ikke noe å ha noe som tunga kan leke litt med...
Yme Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Hvis jeg liker dama, så liker jeg kjønsleppene hennes, uansett hvordan de ser ut.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Hvis jeg liker dama, så liker jeg kjønsleppene hennes, uansett hvordan de ser ut. ← Trodde du var en sånn en som brukte "få se på dåsa'ri!" som sjekkereplikk, jeg...
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 De må være små! Store indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre kjønnsleppene er turn-off for meg. Dumpet en dame pga det en gang.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 De må være små! Store indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre kjønnsleppene er turn-off for meg. Dumpet en dame pga det en gang. ← Ja, hun ble heldigvis kvitt deg.
Gjest Lip-man Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Jo større jo bedre! Herlig å se på og deilig å leke med.
Yme Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Trodde du var en sånn en som brukte "få se på dåsa'ri!" som sjekkereplikk, jeg... ← Hah, dummeste jeg har hørt.... "Fittari," ikke "dåsa"! Jævla stalker, forresten
Yme Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Jo større jo bedre! Herlig å se på og deilig å leke med. ← Nam nam! Roast Bief!!
Antoinette Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 De fleste jenter har litt ujevn størrelse på leppene. Er de veldig lange og lett kommer i klem eller er til sjenanse under sex kan de reduseres kosmetisk. Som gutta sier, de fleste legger ikke merke til slikt.
Lestat Skrevet 8. januar 2007 #14 Skrevet 8. januar 2007 hei, jeg lurer på hva dere gutter liker best av store eller små? eller spiller det ingen rolle? ← Hmm, det har jeg aldri tenkt på. Faktisk blir det helt sprøtt for min del å skulle se på ei fitte som mindre pen. Jeg har i alle fall aldri sett ei som jeg ikke synes var pen
Paradokset Skrevet 8. januar 2007 #15 Skrevet 8. januar 2007 Små eller store spiller ingen rolle. Selvfølgelig er det enkelte som er "penere" enn andre, men det er vanskelig å sette fingeren på akkurat hva det er som gjør dem pene. Har sikkert en del med personen de sitter på også...
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2007 #16 Skrevet 13. januar 2007 Jeg syntes det er deilig med store kjønnslepper, gjerne 1-2cm utenfor.
Gjest Meg!! Skrevet 13. januar 2007 #17 Skrevet 13. januar 2007 Tror dette tema har samme innhold som at guttene spør om: hva er best av stor og liten kuk. Svaret der er at: størrelsen har inngenting å si, det er måten man bruker den på som gjelder. Tror det er det samme i dette tilfellet. For min del er det ikke kjønnsleppene som avgjør om jeg elsker jenta, men personligheten. Hun kan se ut som en fjøs fra 1880, men er personligheten hennes slik jeg ønsker er hun som et slott fra 2007. Meg...
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2007 #18 Skrevet 14. januar 2007 Hvis jeg "fantaserer" når jeg runker, da er det om en med store lepper som sitter på skrevs over meg og bretter ut de store leppene sine og trer seg ned på staven min. Yum Yum! Når jeg skal sleike der nede kan de ikke være små nok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå