Gjest Anonym nå Skrevet 12. februar 2003 #1 Skrevet 12. februar 2003 Gjennom deler av svangerskapet har jeg ikke orket sex. Er veldig trang og opphovnet i skjeden. I tillegg har jeg små "rifter" ved åpningen, innenfor de indre kjønnsleppene. Har ikke unormal utflod, ikke lukt eller kløe. Er dette bare meg, eller har flere opplevd slikt???
Trebarnsmor Skrevet 12. februar 2003 #2 Skrevet 12. februar 2003 Jeg var mye mer aktiv med min første. Men nå er sex liksom ikke så prioritert. Jeg har merket store forandringer i skjeden også. Det er faktisk litt skremmende å ha sex noen ganger nå.
Ann Forup Skrevet 14. februar 2003 #3 Skrevet 14. februar 2003 hei med mine 3 første alle jenter var der nul sex i 7 måneder jeg orkede ikke og var total uden lyst.. men denne gang var jeg som en kanin i løbetid :oops: jeg skyldte på at jeg gik med en gutt og det måtte være testeronen som var årsagen til min extreme lyst...
Pearl Skrevet 14. februar 2003 #4 Skrevet 14. februar 2003 Jeg hadde liten lyst med første mann, men med vesle jenta hadde jeg lyst på sex oftere enn vanlig. Jeg kan ikke huske at jeg forandret meg noe, ble hoven eller sår. Men jeg trodde at surhetsgraden i vagina ble sterkere, det kan jo være at du reagerer på dette. Spør gynokologen din, dette er så individuelt at de fleste opplever forskjellig plager ved graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå