skeeeptisk Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er på jakt etter en gammel tv-serie som gikk på NRK for mange år siden på DVD, den heter (såvidt jeg husker) "En vakker dag" på norsk. Handlet om en mann som hadde 2 eller 3 barn, kona var på et slags sinnsykehus, og de hadde en afroamerikansk hushjelp som hadde en liten datter. Serien handlet om rasisme og tok også opp andre aktuelle temaer. Er det noen andre som husker denne serien, og hva den heter på engelsk?? Er også veldig interessert i å høre fra noen som eventuelt har denne serien!
Lily Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Du husker rett, den het "En vakker dag" på norsk. Husker dessverre ikke så mye mer enn deg, men det var en fin serie
Søtpotita Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Den heitte "I`ll fly away" på engelsk Ein fin serie Eg var litt forelska i Jeremy London... Endret 5. januar 2007 av Årolilja
skeeeptisk Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2007 Tusen takk for svar!!!! Nå har jeg funnet serien til salgs på internett!! Jippiii!!!
Gjest Skya Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Tusen takk for svar!!!! Nå har jeg funnet serien til salgs på internett!! Jippiii!!! ← Og når du får fatt i den, kan ikke du finne ut hva intro-sangen heter da? den er jo såååå fin.
Henna Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Den sangen var det første jeg tenkte på når jeg forstod hvilken serie det var snakk om. Vil gjerne vite hva den heter også
Latee Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Og når du får fatt i den, kan ikke du finne ut hva intro-sangen heter da? den er jo såååå fin. ← Uff den har jeg lett etter lenge også.. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå