Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte på en leveranse jeg venter på, på posten.no

Men på postkontoret den pleier å komme til før den kommer til mitt postkontor kommer denne meldingen opp:

AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Utenfor dekningsområde for produktet

Tiltak: Sendingen levert utleveringsenhet

Noen som vet hva dette betyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto det noe om det var servicepakke eller dør-til-dør?

For meg se det ut som det var en dør-til-dør-sending som av en eller annen grunn ikke kunne leveres. Mulig at de ikke leverer slike pakker på døra der du bor (selv om det høres litt snålt ut).

At den er levert til utleveringsenhet betyr at den er levert på postkontoret. Mest sannsylig det postkontoret som er knyttet til bostedet ditt.

Skrevet
Sto det noe om det var servicepakke eller dør-til-dør?

For meg se det ut som det var en dør-til-dør-sending som av en eller annen grunn ikke kunne leveres. Mulig at de ikke leverer slike pakker på døra der du bor (selv om det høres litt snålt ut).

At den er levert til utleveringsenhet betyr at den er levert på postkontoret. Mest sannsylig det postkontoret som er knyttet til bostedet ditt.

det er nok riktig, men da skal det komme en pakkelapp i posten

Skrevet

Men der pakken er nå er ikke mitt postkontor...

Skrevet

Det er mulig at den er lastet av på en eller annen terminal og skal fraktes videre til ditt postkontor.

Egentlig teksten på posten.no bety forskjellige ting. Jeg sporer en del pakker på jobben og ser denne meldingen ganske ofte. Gjerne i forbindelse med at pakken skal leveres på døra og at mottakeren ikke er tilstede eller at adressen er feil. Da blir pakken sendt til postkontoret i stedet. Men den er gjerne innom en terminal i mellomtiden, slik at det tar noen få dager.

Hvis du vil ha mer informasjon, så kan det være lurt å ringe kundeservice på posten. De får opp litt flere opplysninger og kan kanskje få pakken frem raskere om det f.eks er mangelfull adresse på pakken.

Skrevet
Det er mulig at den er lastet av på en eller annen terminal og skal fraktes videre til ditt postkontor.

Egentlig teksten på posten.no bety forskjellige ting. Jeg sporer en del pakker på jobben og ser denne meldingen ganske ofte. Gjerne i forbindelse med at pakken skal leveres på døra og at mottakeren ikke er tilstede eller at adressen er feil. Da blir pakken sendt til postkontoret i stedet. Men den er gjerne innom en terminal i mellomtiden, slik at det tar noen få dager.

Hvis du vil ha mer informasjon, så kan det være lurt å ringe kundeservice på posten. De får opp litt flere opplysninger og kan kanskje få pakken frem raskere om det f.eks er mangelfull adresse på pakken.

Ok, takk. :) Håper på at den har kommet i morgen da. :)

Rart det ikke har kommet pakkelapp da,men.. har pleid å få det før når jeg ikke har vært hjemme..

postmannen kjenner meg så burde jo ikke være noe problem, men men..

Skrevet

Ingen lapp i posten i dag heller...

Men, om den ikke kommer på Mandag, kan jeg da dra på postkontoret hvor pakken oppholder seg nå, ta med pakkenr og få den utlevert der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...