Sympatia Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg såg nettopp filmen The break up, den med Jennifer Aniston og Vince Vaughn, siden jeg er midt i fargevalg på stue så fant jeg fargene jeg vil ha, og det er den beige aktig og grå aktige fargene som er i den leiligheten. Vi skal også ha et sånn hvitt kjøkken slik som de har i filmen, og masse hvite lister slik som der. Flere forelskede her, og noen som har litt mer fargesans enn meg som vet hva farger det er oversatt til norske merkers fargekart slik som Jotun? Jeg legger vedEt bilde av leiligheten,samt forum av flere forelskede av leiligheten.
Gjest ~Alwa~ Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg falt helt for memory board`en i gangen jeg, for ikke å snakke om den gangen jeg satt å grein til Mr. & Mrs. Smith når kjøkkenet går fløyten Jeg vil ikke anbefale deg å velge farge på vegger ut fra noen du ser på film, for det er ikke dermed sagt at det vil se like lekkert ut på din vegg. Det kommer veldig an på lysforhold, om rommet(ene) er nord,øst,sør eller vestvendte. Dessuten er det vanskelig å tippe farge ut fra slike bilder, for på dette bildet ser fargen gråaktig ut, her er den beige og på dette bildet ser den en anelse grønn ut på grunn av det dunkle lyset i rommet. Men for å svare på spørsmålet ditt. Jeg ville tatt en titt blandt jordfargene til Lady. Kanskje den kan være noe ala 489 Cappucino,1312 Dun, 731 Hamp eller 1183 Symi. Som sagt, det er utrolig vanskelig å se. For alt vi vet kan det være en beige farge brukket med grønne nyanser som kun kommer til rette ved dunkel belysning, eller det kan være en lampeskjerm i bakgrunnen med grønne toner som gjøre lyset som det er. Endret 5. januar 2007 av Coco Chanel
Sympatia Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 Så morsomt Coco Chanel....da ser det ut som vi er på riktig vei, for før jeg så den filmen var planen å bruke 489 Cappucino faktisk. Så kanskje stua vår blir litt som jeg vil ha den uansett....for fikse noe bra lys kanskje som lysetter stua fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå