Trebarnsmor Skrevet 12. februar 2003 #1 Skrevet 12. februar 2003 Det er jo en "option" her.Vel ok.....regler er regler.
Gjest *Perser* Skrevet 12. februar 2003 #2 Skrevet 12. februar 2003 For det første så har du ikke lov å legge ut slik! For det andre, herregud at du ikke våger å legge ut slik bilde her på KG! Jeg er flau på dine vegne :oops:
Trebarnsmor Skrevet 12. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2003 Ikke lov? :o :o Da må jeg visst fjerne det..... Flau over hva?
Gjest *Perser* Skrevet 12. februar 2003 #4 Skrevet 12. februar 2003 Det er helt noe annet å legge ut slike bilde på Snartmamma, en på KG!
Trebarnsmor Skrevet 12. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2003 Ok,Perser.Jeg trodde du mente jeg skulle være flau over bildet.Men jeg skjønner at du mente den lille "mistake`en" jeg gjorde ved å bryte reglene.Jeg ante ingenting.....Takk for at du sa ifra.
Gjest *Perser* Skrevet 12. februar 2003 #6 Skrevet 12. februar 2003 Perser sier jeg ikke får lov. Det ante jeg da ingenting om.Men men..sånn går det.Jeg fjernet det nå. Skjønner ikke hva jeg skal være flau over,men jeg har vel et sånt naturlig forhold til graviditet og kropp i forhold til noen andre. Jeg mente ikke å støte deg med et skikkelig bar-mage bilde av meg Perser. Jeg gjentar, det er helt noe annet å legge ut slike halvnakne bilder på SM enn på KG! Du kan ikke lime inn bilde ditt her, men du kan jo ha linken der bilde er, inn i innlegge ditt... Du bestemmer selv hva du vil vise her på KG! Men jeg ser jo at du er ny her, og det helt anderledes her enn på SM! Her må man bare vær forsiktig hva man viser! Her er det ikke bare gravide damer skjønner du.... Legge ved dette her som du kan lese gjennom http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php
Trebarnsmor Skrevet 12. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2003 Ikke bare gravide? :o :o :o takk for advarselen. Jeg holder meg til SM når det gjelder bilder og slikt.
Gjest *Perser* Skrevet 12. februar 2003 #8 Skrevet 12. februar 2003 me 2 Du kan jo lage dagbok, da kan du linke til magebildene dine der vettu
Gjest Starya Skrevet 12. februar 2003 #9 Skrevet 12. februar 2003 Eh, mulig jeg misforstår deg nå Perser, men jeg får inntrykk av at du sier hun KAN legge inn bildet her..? Hvilket hun altså ikke kan. Tobarnsmor, det stemmer at man har den tekniske muligheten til å legge inn bilder her med å bruke kodene, men det er altså mot reglene. Jeg tror det har vært snakk om å fjerne denne muligheten nå, tidligere var det smilies her som måtte limes inn på den måten, de ligger nå sammen med de andre, ergo er det ikke lenger behov for å ha denne muligheten. Uansett, de bilder du ønsker å vise kan di linke til. KJg tar gjerne en titt på magen din...
Gjest Starya Skrevet 12. februar 2003 #10 Skrevet 12. februar 2003 Eh, never mind. Jeg må få sjekka brillene.. :oops:
Gjest Turi Skrevet 13. februar 2003 #12 Skrevet 13. februar 2003 :o Hva er galt med en gravid mage Perser???? Bilder skal jo ikke legges ut, men dette virker som en overreaksjon, syns jeg... Nå har jeg ikke sett bildet det dreier seg om da. Men hvordan et magebilde kan være støtende uansett kan jeg ikke helt skjønne... Har vært inne på hjemmesidene til tobarns mor, og syns bildene der er fine, jeg....
Gjest *Perser* Skrevet 13. februar 2003 #13 Skrevet 13. februar 2003 Har da ikke sagt noe om det er noe gale med Gravid mage! Har jo en gravid mage selv her jeg sitter Har ikke sagt at det var stygt bilde heller, Det jeg sa er at det er forskjell å legge ut nesten nakne bilder på SM enn på KG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå