Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen noen år og er veldig trygge på hverandre, og har snakket i det siste om å finne en ekstra mann.

Vi har et flott sexliv og deilig sex, dette er rett og slett for å "krydre" det, for å realisere en fantasi.

Leste et annet innlegg om en her på KG (pinokkio) som fortale om sin erfaring med dette. Det er noe lignende opplegg vi har tenkt, bare at her har jeg funnet en grei type,en som jeg kan være trygg på, hun skal aldri se han, hun skal ha bind for øynene. Vi har tenkt en del på hvordan det skal være, og jeg har pratet litt med han om noen "kjøreregler". Det hele skal være en spesiell opplevelse, et minne.

Erotikk og massasje. ikke _bare_ inn/ut.

Det eneste betenkeligheten jeg har, er at jeg ikke med 100% sikkerhet kan vite hvordan tankene og følelsene er i ettertid av en sånn opplevelse.

Jeg har pratet med "tredjemann" og han har vært klar fra første stund om at skulle noen av partene føle noe som helst ubehag er det bare å stoppe, det er verdens ærligste sak, og ingen hard feelings. Trygghet føler jeg er veldig viktig for at det skal bli en bra opplevelse, og det føler jeg er tilstede hos alle parter.

Men jeg lurer på fra dere andre gutter og menn som har prøvd dette, om hva dere tenkte i det en annen mann "tar" dama di?

Den smaken av sjalusi som pinokkio kjente, det er kanskje den jeg frykter. I fantasien er jo alt bra og hun nyter det, vi koser oss alle sammen. Dama mi sier også at det er jo en trygghet at hun ikke vet hvem han er, at hun ikke får se han verken i forkant el. etterkant. At hun bare skal føle og nyte.

vil gjerne høre andres erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke jeg hadde gått med på noe sånt i alle fall.. selv om vi begge fantaserte om dette (mens jeg var i et langvarig forhold).. tror rett og slett drømmer er drømmr, og realiteten er noe helt annet.

Ikke lett å komme unna følelser som sjalusi!

For noen kan det sikkert funke, men for meg vitner det bare om et tynt grunnlag for forhold i utgangspunktet. Elsker man hverandre, og er kreativ nok, så skal det ikke være nødvendig og innvolvere andre for å sprite opp forholdet.

Men det var bare min mening da... vi er jo forskjellige. ;)

Skrevet

For egen del ville jeg nok ikke gått med på bind for øynene i alle fall, redd for at det ville sette i gang en del ekle følelser både under og eventuelt i ettertid... Men det er det jo selvfølgelig bare dama di som kan bestemme og si selv. Virker jo som om dere har bra kommunikasjon.

Når det gjelder sjalusifølelsen så er det jo helt klart en risiko. Er forholdet verdt å risikere for dette?

Skrevet
Jeg og samboer har vært sammen noen år og er veldig trygge på hverandre, og har snakket i det siste om å finne en ekstra mann.

Vi har et flott sexliv og deilig sex, dette er rett og slett for å "krydre" det, for å realisere en fantasi.

Leste et annet innlegg om en her på KG (pinokkio) som fortale om sin erfaring med dette. Det er noe lignende opplegg vi har tenkt, bare at her har jeg funnet en grei type,en som jeg kan være trygg på, hun skal aldri se han, hun skal ha bind for øynene. Vi har tenkt en del på hvordan det skal være, og jeg har pratet litt med han om noen "kjøreregler". Det hele skal være en spesiell opplevelse, et minne.

Erotikk og massasje. ikke _bare_ inn/ut.

Det eneste betenkeligheten jeg har, er at jeg ikke med 100% sikkerhet kan vite hvordan tankene og følelsene er i ettertid av en sånn opplevelse.

Jeg har pratet med "tredjemann" og han har vært klar fra første stund om at skulle noen av partene føle noe som helst ubehag er det bare å stoppe, det er verdens ærligste sak, og ingen hard feelings. Trygghet føler jeg er veldig viktig for at det skal bli en bra opplevelse, og det føler jeg er tilstede hos alle parter.

Men jeg lurer på fra dere andre gutter og menn som har prøvd dette, om hva dere tenkte i det en annen mann "tar" dama di?

Den smaken av sjalusi som pinokkio kjente, det er kanskje den jeg frykter. I fantasien er jo alt bra og hun nyter det, vi koser oss alle sammen. Dama mi sier også at det er jo en trygghet at hun ikke vet hvem han er, at hun ikke får se han verken i forkant el. etterkant. At hun bare skal føle og nyte.

vil gjerne høre andres erfaringer!

Det er kun 1 ting å si om dette og det er at det ikke er normalt. Det er helt ok og alle gjør hva de føler for og vil selv. Men normalt er det ikke. Normale forhold og normale mennesker ønsker å dele seg med sin elskede. Det å trekke inn andre er en u-ting for de aller fleste av oss. Personlig ser jeg ingen grunn til å skulle dele stort mer med deg for det du prater om her er altså noe veldig personlig for meg og min kjære. Sex, kos osv.

Du derimot har fullt lov til å dele så mye du vil om deg og dine sexpartnere men jeg personlig har svært liten interesse av å høre om det.

Skrevet

og nå var ikke jeg ute etter å høre om det var normalt el. ikke, men om andres erfaringer..

En annen her på forumet skrev: En har et problem dersom en tror andre er lik en selv og dersom en tror en har rett til å bruke seg selv som moralsk målestokk for andres liv

Skrevet

Hvis du har så sterk tvil på forhånd er det kanskje ikke så lurt å ta sjansen?

Skrevet

Vet om noen jeg kjenner som har et sånt forhold; tappert forsøk på å sprite opp sex-livet..

Men de jeg kjenner som holder på sånn, har jeg litt rare fordommer mot. Får en følelse av at de ikke elsker hverandre på den måten jeg vil elske, og vil bli elsket i det forholdet jeg evt er i.

Klart, monogami er kjempevanskelig i lengda, men monogami er jo også noe å forholde seg til dersom man skal ta vare på et forhold! Det er rett og slett der utfordringa ligger når man har vært sammen en stund.

Personlig ser jeg mer opp til folk som har vært sammen lenge, er trygge og trofaste mot hverandre, mot de som raver rundt i orgier, og liksom skal være så frampå og kule at jeg nesten får vondt i meg. Stakkars folk, sier nå bare jeg.. Må være slitsomt å ha det sånn! :overrasket:

Skrevet
og nå var ikke jeg ute etter å høre om det var normalt el. ikke, men om andres erfaringer..

En annen her på forumet skrev:  En har et problem dersom en tror andre er lik en selv og dersom en tror en har rett til å bruke seg selv som moralsk målestokk for andres liv

Ja? Hva annet kunne du svart egentlig? Som sagt. Det bryr meg ikke det døyt hva dere gjør og ikke gjør. Lykke til.

Gjest -eline-
Skrevet
Vet om noen jeg kjenner som har et sånt forhold; tappert forsøk på å sprite opp sex-livet..

Men de jeg kjenner som holder på sånn, har jeg litt rare fordommer mot. Får en følelse av at de ikke elsker hverandre på den måten jeg vil elske, og vil bli elsket i det forholdet jeg evt er i.

Klart, monogami er kjempevanskelig i lengda, men monogami er jo også noe å forholde seg til dersom man skal ta vare på et forhold! Det er rett og slett der utfordringa ligger når man har vært sammen en stund.

Personlig ser jeg mer opp til folk som har vært sammen lenge, er trygge og trofaste mot hverandre, mot de som raver rundt i orgier, og liksom skal være så frampå og kule at jeg nesten får vondt i meg. Stakkars folk, sier nå bare jeg.. Må være slitsomt å ha det sånn!  :overrasket:

Her raver i hvertfall fordommene. Kjenner flere par som har trekant etc med jevne mellomrom fordi de begge to har et ønske om det (begge tenner på det), det har ingenting med at de ikke elsker hverandre høyt nok eller forsøker å være "kule" (faktisk har etpar av disse parene noen av sterkeste forholdene jeg vet om), og de gjør det ikke som et tappert forsøk på å sprite opp sexlivet, men fordi det er litt ekstra krydder i et allerede så bra sexliv (de jeg kjenner har alle vært sammen i mange år). Det er ikke noe alle tenner på, men de som gjør det og hvor det funker for, hvorfor se ned på dem?

Til ts: Dere må i hvertfall være sikre på at dere begge vil, og være klar over at det kan hende at selve handlingen ikke er så opphissende som fantasien. Selv har jeg både vært i et forhold hvor vi prøvde å ta med noen andre i senga og vært tredjepersonen som kom inn. Det førstnevnte funket ikke, min x tente mer på tanken enn handlingen og i ettertid så ser jeg at det var en svært dum ide siden dette var forholdsvist tidlig i forholdet og han ikke snakket om akkurat det i ettertid (jeg tenner på jenter, men fikk omtrent stygge blikk om jeg snakket om akkuar dette i ettertid, dermed så ødela dette endel for hvor åpen jeg kunne være). Så, man skal være svært trygg på seg selv og forholdet før man gjør noe slikt, det kan gå galt. Å være tredjeperson derimot var veldig greit ;)

Jeg kunne godt tenkt meg å ha trekant med kjæresten min, men jeg tror ikke det vil skje siden jeg er redd for at noe kan bli ødelagt. Har jo brent meg på dette før, og selv om dette forholdet er svært anerledes enn det forrige, så vet jeg ikke om jeg vil gå lengere enn å fantasere om det. Men hvem vet... :)

Skrevet

Hei! Jeg er en mann som har litt erfaring som 3-mann i trekantlek, med flere forskjellige par. Et forhold varte i mer enn to år, etpar forhold varte noen mnd, og etpar varte knappt til andre kaffekoppen var tom... :-) Noen av forholdene har vært veldig fine, mens noen har hatt en litt mer trøblete avslutning - for alle involverte.

Og de forholdene som har fungert er de forholdene hvor jeg kun er et lite krydder til deres felles lek, og hvor begge to leker samme leken - og hvor hennes nytelse gir han (og meg) nytelse. Og det har vært lek, med masse latter og smil og mye spennende innpakning rundt selve erotikken.

De gangene det har blitt trøblete er hvor de to har ulike formeninger om hva som er spennende, hvor han tenner på det veldig fysiske, men kanskje vært uforberedt på de andre 'kosete' tingene.

Det pussige med de trøblete erfaringene er: utgangspunktet som oftest har vært at mannen er ivrig og kvinnen synes det er skummelt. Men så, når den lekne flørtete stemningen og erotikken kommer, og ikke minst etterpå, så har kvinnen plutselig vært komfortable mens mannen plutselig er blitt usikker/utrygg. Kanskje fordi han reagerer på at partneren hans plutselig ikke er usikker lengre? Eller kanskje fordi fantasien hans er knyttet opp til det rent fysiske, og når det er over så fremstår alt rundt som ganske truende?

Jeg tror ikke trekantlek er for alle par, langt ifra. Det jeg ville anbefalt var å ta en 'tørr-trening', å late som det var nå det skulle skje, planlegge, tenke...og ikke minst smake på de følelsene som dukker opp rundt det. Er det ingen vonde følelser da, og fantasien fortsatt er like sterk, så blir dere i verste fall en dårlig erfaring rikere. Og i beste fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...