Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg også kjøpt hårspray fra HM, siden dere sier den er så bra :-D

Har egentlig vært ganske fornøyd med Nicky Clarke Totally Controlled, men har funnet ut at den har begrenset virkningstid, håret faller fort sammen igjen på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ResQ serien fra H&M dere snakker om?

Skrevet

Vel, jeg har kjøpt den lys rosa-lilla metallic super strong hairspray til 29,90 ;)

Skrevet
Elnett sin hårapray stinker jo gammel oldemor da men...

Ja? Digg. :P

Skrevet

Jepp, den rosa fra H&M er veeeeeldig bra for den billige prisen. 29,50 tror jeg :)

Gjest Borghild
Skrevet

Si meg, er dere som bruker hårspray fanget i 80-tallet? :overrasket:

Skrevet

En god spray er en uunværlig ting for å fiksere en frisyre. Hårspraytupering a la 80 tallet er det vel ingen som driver med lengre? Eller?

Skrevet

Selv bruker jeg ikke hårspray, men mora mi brukte Elnett på 70-tallet. Også er det den Carl I. Hagen bruker, så da må den vel være bra. :ler: Selv synes jeg den stinker gammel dame.

Skrevet

Elnett er mange stylisters favoritt også. Har sett endel backstage programmer fra moteshow på STAR! og E! og det står svære Elnett flasker på bordene som frisørene bruker for å fiksere frisyrene.

Gjest Deception
Skrevet
En god spray er en uunværlig ting for å fiksere en frisyre. Hårspraytupering a la 80 tallet er det vel ingen som driver med lengre? Eller?

Jeg har hår som er glatt og klippet i hele lengder. Mer 60-tallet/mods enn 80-tallet, for å si det sånn;). Jeg bruker spray for å fiksere og gjøre håret litt mindre mykt. Spesielt greit er det at sprayen roer småhårene. Forceful fra Redken anbefales; gir glans og hold, og er veldig finfordelt, så man får ikke hjelm-frisyre ala Eli Hagen.

Skrevet

Forceful er veldig bra, når det blåser mye og jeg må holde luggen på plass bruker jeg Pure Force :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...