Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tangerine
Skrevet (endret)

Jeg har tidligere brukt Wella's High Hair hårspray. Flasken er i sølv med gul skrift på.

Jeg bruker opp en stooor flaske på 1-2 måneder, og denne hårsprayen koster 150-200 kr, og det er ganske dyrt for en 17-åring som meg.

Så jeg er nå på jakt etter et billig-alternativ til denne hårsprayen.

Har du prøvd noen billige, gode hårsprayer så vil jeg gjerne vite om dem!

På forhånd takk! :)

Endret av Cardigan
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har brukt HMs hårspray i mange år og har aldri blitt like fornøyd med noen andre. ( de store rosa flaskene`) tror de koster 39 kr.

Skrevet
Jeg har tidligere brukt Wella's High Hair hårspray. Flasken er i sølv med gul skrift på.

Jeg bruker opp en stooor flaske på 1-2 måneder, og denne hårsprayen koster 150-200 kr, og det er ganske dyrt for en 17-åring som meg.

Så jeg er nå på jakt etter et billig-alternativ til denne hårsprayen.

Har du prøvd noen billige, gode hårsprayer så vil jeg gjerne vite om dem!

På forhånd takk! :)

På lookfantastic.com koster den hårsprayen du bruker ca. 80 kroner. Bestill og du har den i postkassa om 2-3 dager.

Skrevet

Jeg digger Fructis Hard Spray <3

Skrevet

H&M sin store rosa flaske funker bra, bra hold som varer lenge, dessuten er den billig :klappe:

Skrevet

Den rosa fra H&M er det jo super super strong, umulig å kjemme ut og alt. :forvirret:

Og stinker. :sad:

Anbefaler Elnett, med den kan du kjemme ut håret igjen når det passer deg. Også lukter den ikke så verst. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har da gredd ut den fra hm mange ganger! Elnett synes jeg stinker værre enn værst! :forvirret:

Skrevet

Hm har to forskjellige rosa flasker. Den store sjokkrosa med lilla skrift er god, men ekstra sterk. Den metallicrosa som er litt mindre er sterk. Jeg bruker begge to, jeg ;) Al ettersom hvordan håret mitt er den dagen, oppsatt eller ikke etc.

Også har jeg begynt å bruke den nye til Studioline med glans i. Også god!

Skrevet

Elnett som selges på de fleste dagligvare butikker er bankers :)

Gjest Kitten
Skrevet
Elnett som selges på de fleste dagligvare butikker er bankers :)

Jepp.

Den lukter masse når du sprayer den på, men lukten forsvinner med en gang og.

Skrevet

Jeg liker godt den nye fra L'oreal. Den heter Style and Shine, og man får skikkelig fint hår med volum og glans. Koster ca 50 kr i matbutikken.

Gjest Deception
Skrevet

Av billige hårsprayer liker jeg Taft som du får på Vita, og Proffs fra H&M (knallrosa boks).

Skrevet

Er det ikke alkohol i alle disse rimelige hårsprayene. Håret mitt blir så veldig tørt da. Har alltid brukt L'oreal sin hvite som man får i matbutikk men den tørker ut håret mitt sånn, så jeg har lyst på en uten alkohol. Tips anyone?

Gjest Deception
Skrevet

En hårspray uten alkohol ville aldri tørket....

Skrevet

Hårskummet jeg bruker er uten alkohol men hårsprayen der likte jeg ikke (og husker heller ikke om den var uten alkohol (kjøper hårskummet utenlands), men siden hårskum var uten tenkte jeg kanskje at hårspray kunne være uten alkohol også. Håpefull....

Gjest Fruktfat
Skrevet
En hårspray uten alkohol ville aldri tørket....

nettopp :Nikke:

Skrevet

Bruker Clynol og synes den fungerer fint.

Har vurder å prøve en dyr hårspray bare for å teste om den er bedre.

( Litt på siden, men vet at SN tilbakebetaler toll om man handler for mer enn 200kr, gjør lookfantastic dette også ? )

Gjest Deception
Skrevet
( Litt på siden, men vet at SN tilbakebetaler toll om man handler for mer enn 200kr, gjør lookfantastic dette også ? )

Nei. Dette er noe som er spesielt for SN.

Skrevet
Den rosa fra H&M er det jo super super strong, umulig å kjemme ut og alt.  :forvirret:

Og stinker. :sad:

Anbefaler Elnett, med den kan du kjemme ut håret igjen når det passer deg. Også lukter den ikke så verst. :)

Elnett sin hårapray stinker jo gammel oldemor da men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...