Gjest Lanyah Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg skal jo som sikkert de fleste har fått med seg, til syden imorgen. Jeg har ikke kjøpt solkrem enda, så jeg vil høre deres anbefalinger først! Jeg vil ikke ha Piz Buin, den fikk svært dårlig kritikk av en test en gang ifjor, som jeg ikke finner igjen eller husker hvor jeg har sett. Men det eneste jeg husker var at jeg ALDRI skal kjøpe de mer, var heller ikke fornøyd...! Men hva er bra, som beskytter og pleier huden? Finnes det noen med skimmer i? Det hadde vert supert! Òg til sist, hvilken faktor bør jeg egentlig bruke?..., på kroppen altså? Jeg bruker MD solkrem i ansiktet.
kitekatt Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jag kan ikke fordra å ha på meg solkrem fordi jeg finner det klissete, men en jeg takler er Garniers UV Sport tror jeg den heter. Vannfast. Den er som en vanlig bodylotion i konsistensen synes jeg. Pleier å bruke faktor 10 eller 12 på kroppen jeg...men det kommer jo an på hvor jeg er og når på året. Blir ikke så lett brent. Du må ha en kjempegod tur! Hvor skal du?
Gjest Virvel Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg falt for Vichy sine solkremer i sommer, de trekker raskt inn i huden og finnes ikke klissete! De har også egne kremer til ansiktet, noe som er viktig for meg i hvert fall. Jeg bruker aldri lavere faktor enn 15. Gjerne 20. Du blir ikke mindre brun av høy faktor. Endret 6. januar 2007 av Virvel
Gjest Deception Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Jeg falt for Vichy sine solkremer i sommer, de trekker raskt inn i huden og finnes ikke klissete! De har også egne kremer til ansiktet, noe som er viktig for meg i hvert fall. Jeg bruker aldri lavere faktor enn 15. Gjerne 20. Du blir ikke mindre brun av høy faktor. ← Jeg skriver under! Bruker faktor 30 til ansiktet og faktor 15 på kroppen (eller 12?). Og jeg blir like brun som dem som bruker lavere faktor, men ikke brent i det hele tatt.
Scheherazade Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Jeg skriver under! Bruker faktor 30 til ansiktet og faktor 15 på kroppen (eller 12?). Og jeg blir like brun som dem som bruker lavere faktor, men ikke brent i det hele tatt. ← Også enig, hadde Vichy i India, faktor 25 eller noe. Høye faktorer er ofte "seige" å smøre utover, men Vichy var som en melk og gikk fort inn i huden.
Gjest Virvel Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Og jeg blir like brun som dem som bruker lavere faktor, men ikke brent i det hele tatt. Samme her. Jeg sjokksolet meg da jeg var yngre, men blir faktisk brunere nå som jeg har blitt gammel og fornuftig. Endret 6. januar 2007 av Virvel
Gjest Deception Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Forrige gang jeg var i syden, brukte jeg en spray fra Vichy som var helt nydelig å bruke. Lurer på om den hadde faktor 20?
Gjest Fjellsippa Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Jeg falt for Vichy sine solkremer i sommer, de trekker raskt inn i huden og finnes ikke klissete! De har også egne kremer til ansiktet, noe som er viktig for meg i hvert fall. Jeg bruker aldri lavere faktor enn 15. Gjerne 20. Du blir ikke mindre brun av høy faktor. ← Jeg skriver også under på denne. Synes Vichy er best. Bruker faktor 25 og blir virkelig brun. Blir ikke rød først, som med lavere faktorer. Får heller ikke soleksem, som jeg ellers har vært mye plaget med.
Gjest Orinoco Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Jeg skriver også under på denne. Synes Vichy er best. Bruker faktor 25 og blir virkelig brun. Blir ikke rød først, som med lavere faktorer. Får heller ikke soleksem, som jeg ellers har vært mye plaget med. ← Enda ei som skriver under! Jeg bruker Vichy faktor 60 i ansiktet, og den er ikke klissete i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå