Gulltopp Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg skal invitere til bursdag og tenker å sende ut invitasjonene på mail, og jeg vil gjerne at de skal være litt spreke og ikke bare et kjedelig vedlegg. Finnes det noe sted på nett der man kan laste ned diverse elektroniske scrappeprogram? Er det noen som har tips til hvordan jeg kan lage disse invitasjonene? PS: jeg blir 30 til opplysning
Gjest Skya Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg synes denne siden er litt morsom, den sender ut invitasjoner på mail og folk trykker på en link for å komme til en side der de skal svare om de kommer eller ikke. Snedige greier. Inviter.no
Gulltopp Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Takk Skya Har sett den siden tidligere, men fant ikke noen invitasjoner med kult design som jeg likte. Men artig konsept!
Imax Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Pleier å lage en enkel en med bilde og tekst i word, som jeg gjør om til PDF (eller du kan sende som wordfil, men da er det jo problemer med forskjellige PCer osv).
Gulltopp Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2007 Pleier å lage en enkel en med bilde og tekst i word, som jeg gjør om til PDF (eller du kan sende som wordfil, men da er det jo problemer med forskjellige PCer osv). ← Det var det jeg hadde tenkt i utgangspunktet, men det hadde vært gøy med noe annerledes. Men det er jo masse muligheter med Word også, hvis man har litt spreke bilder +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå