Gå til innhold

Det lekker fortsatt. Må vi da betale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt rørleggere og håndverkere hjemme for å reparere enn lekkasje i taket ute. Fikk en regning på 140 000,-. Men, det lekker fortsatt. Må vi da betale de 140 000,-? eller jobber de videre da uten betaling?

Gjest Talula
Skrevet

Er 140 000 en delbetaling, eller er det summen for hele arbeidet? Hva står i kontrakten? Hvis de mener de er ferdige og taket fremdeles lekker så høres det umiddelbart mangelfullt ut for meg. Jeg ville ihvertfall ringt og gjort de oppmerksomme på at taket fremdeles lekker, og spurt hva de kom til å foreta seg. (Hvis det da ikke er slik at 140 000 bare er betaling for en del av arbeidet, og de ikke er ferdige ennå).

Skrevet

Det var sluttsummen for jobben.

Skrevet

Nei, da har de jo ikke gjort jobben ordentlig spør du meg. Ikke betal før det er utbedret og taket er helt tett!

Gjest Talula
Skrevet (endret)

Høres ikke bra ut. Da ville jeg tatt kontakt med dem og klaget, før jeg betalte noe som helst. De har jo ikke gjort det arbeidet de skulle gjøre, såvidt jeg forstår. Dumt hvis dere betaler og ikke ser noe mer til dem. Dere kan vel antakelig kreve at de fullfører den jobben som var avtalt.

Endret av Talula

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...