Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Jeg og samboer har vært sammen noen år og er veldig trygge på hverandre, og har snakket i det siste om å finne en ekstra mann. Vi har et flott sexliv og deilig sex, dette er rett og slett for å "krydre" det, for å realisere en fantasi. Leste et annet innlegg om en her på KG (pinokkio) som fortale om sin erfaring med dette. Det er noe lignende opplegg vi har tenkt, bare at her har jeg funnet en grei type,en som jeg kan være trygg på, hun skal aldri se han, hun skal ha bind for øynene. Vi har tenkt en del på hvordan det skal være, og jeg har pratet litt med han om noen "kjøreregler". Det hele skal være en spesiell opplevelse, et minne. Erotikk og massasje. ikke _bare_ inn/ut. Det eneste betenkeligheten jeg har, er at jeg ikke med 100% sikkerhet kan vite hvordan tankene og følelsene er i ettertid av en sånn opplevelse. Jeg har pratet med "tredjemann" og han har vært klar fra første stund om at skulle noen av partene føle noe som helst ubehag er det bare å stoppe, det er verdens ærligste sak, og ingen hard feelings. Trygghet føler jeg er veldig viktig for at det skal bli en bra opplevelse, og det føler jeg er tilstede hos alle parter. Men jeg lurer på fra dere andre gutter og menn som har prøvd dette, om hva dere tenkte i det en annen mann "tar" dama di? Den smaken av sjalusi som pinokkio kjente, det er kanskje den jeg frykter. I fantasien er jo alt bra og hun nyter det, vi koser oss alle sammen. Dama mi sier også at det er jo en trygghet at hun ikke vet hvem han er, at hun ikke får se han verken i forkant el. etterkant. At hun bare skal føle og nyte. vil gjerne høre andres erfaringer!
Gjest Gjest Bårdsen Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hei! Etter min erfaringe med trekant og andre varianter så er i alle fall min etterreaksjon avhengig av hvordan ting skjedde i forhold til den "fantasien" jeg/partner ville realisere. Kan du være litt mer konkret på hva dere er ute etter, hva fantasien går ut på. Sånn rent generelt tror jeg at hvis både du og den andre er sammen om å gjøre det best mulig for henne, så er nok faren for sjalusi eller andre følelsesmessige etterreaksjoner mindre enn om du blir stående å se på at en annen knuller dama di. Men det er også noen som er ute etter akkurat dette litt dyriske å se dama si bli knullet i senk av fremmede og samtidig nyte det. Noen synes dette kan bli litt vel heftig og sliter med følelsene sine etterpå, mens andre får ståpikk og synes seansen er rå og dirty. Siden dette er første gang for dere, så hadde jeg valgt en myk og sensuell variant og lagt hovedvekten på at dere går sammen om å massere henne på alle kanter og bauer, framfor å legge opp til mye knulling. Hvis dere sammen har fokus på henne og har som felles mål å gjøre opplevelsen maksimal for henne, så blir det mer underordnet hvem av dere som gjør hva, og om det er du eller han andre som knuller henne, bare det er godt for henne. Mao mindre sjanse for sjalusifølelser etterpå. Du skriver at du har snakket med han andre og han er klar, men har dere da også opplegget klart. Hva er lov/ikke lov, hva først/hva skjer videre, eller er det "får se hva som skjer". Lykke til!
Bigitte Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Kjempetakk til deg, gjest baardsen... Vi går også rundt med en fantasi om å forsøke en trekant med en mann til, men har ikke kommet så langt at vi har kontakt med noen vi kunne tenke oss å invitere med oss ennå. Har hatt kontakt med noen, men de virker ikke seriøse nok på oss. Dette med følelsene etterpå er også noe vi har vært skeptiske til, og jeg tror innlegget ditt hjelper oss godt på vei på denne fronten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå