LadyInRed Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 skal kjøpe meg slik en beskyttelseskrem som skal brukes når man bruker rettetang. Vet ikke hva dette egentlig heter.......hm....varmekrem? Iallefall, noen som har en anbefaling som selges på LF? Jeg får lett fett hår, så har lyst på en "lett" krem som ikke fetter for mye.......
Karamba Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg bruker Lòreal techni art. Synes den er med på å gi et bra resultat.
Gjest Lanyah Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Wella sin, som de selger på frisørsalonger er en super god en som jeg har brukt på gang på gang! Det er en spray, òg den dufter hææærlig, dufter som om du har kommet fra frisørsalongen! Dessuten er den drøy og billig! Den er veldig lett, òg tyngder ikke ned håret. Samtidig får håret en enorm glans og den sørger ògså for at håret holder seg rett og fint hele dagen!
Gjest Lanyah Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 skal kjøpe meg slik en beskyttelseskrem som skal brukes når man bruker rettetang. Vet ikke hva dette egentlig heter.......hm....varmekrem? Iallefall, noen som har en anbefaling som selges på LF? Jeg får lett fett hår, så har lyst på en "lett" krem som ikke fetter for mye....... ← En kaller det gjerne for varmebeskytter!
LadyInRed Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Wella sin, som de selger på frisørsalonger er en super god en som jeg har brukt på gang på gang! Det er en spray, òg den dufter hææærlig, dufter som om du har kommet fra frisørsalongen! Dessuten er den drøy og billig! Den er veldig lett, òg tyngder ikke ned håret. Samtidig får håret en enorm glans og den sørger ògså for at håret holder seg rett og fint hele dagen! ← er det WELLA HIGH HAIR FLAT IRON SPRAY fra Wella High Hair du mener? Altså denne: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/2997 Endret 5. januar 2007 av LadyInRed
LadyInRed Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2007 trådstarter igjen...... jeg bruker biosilk innimellom. kan den brukes til dette formål? mener at jeg hørte det engang, men best å sjekke før jeg prøver det ut så ikke håret blir brent
Gjest Lanyah Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 trådstarter igjen...... jeg bruker biosilk innimellom. kan den brukes til dette formål? mener at jeg hørte det engang, men best å sjekke før jeg prøver det ut så ikke håret blir brent ← Vi hadde det på salongen der jeg jobbet før, òg vi solgte aldri den som en varmebeskytter, eller sa at den kunne brukes til det. I brosjyren sto det ingenting om det, så jeg tviler på at den er bra nok til å bli en varmebeskytter. Men ellers er den jo knallgod!
LadyInRed Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker Lòreal techni art. Synes den er med på å gi et bra resultat. ← jeg lurer på følgende: sist jeg leste dette fikk jeg opp selve produktet (hos LF) når jeg trykket på linken, mens når jeg nå trykker på linken kommer jeg inn på selve "åpningssiden" til LF. er det slik at en direkte link kun fungerer 1 gang pr leser eller at den kun varer en viss periode? har merket dette før også, og skjønner ikke helt hvorfor............
JallaJalla Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker KMS Flat Out , veldig fornøyd med den men den lukter litt sterkt kanskje
Quirky Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 Jeg er veldig fornøyd med Redken Straight line 5.
LadyInRed Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. januar 2007 jeg lurer på følgende: sist jeg leste dette fikk jeg opp selve produktet (hos LF) når jeg trykket på linken, mens når jeg nå trykker på linken kommer jeg inn på selve "åpningssiden" til LF. er det slik at en direkte link kun fungerer 1 gang pr leser eller at den kun varer en viss periode? har merket dette før også, og skjønner ikke helt hvorfor............ ← ingen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå