Gå til innhold

Stilig kurv til vedkubber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet m noen? Vil helst ikke ha sånn kopperbøtte...eller gammeldags i smijern. Stål hadde vært fin, men ikke sånn hightech liksom ,)

Forslag mottas!

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Jeg synes denne er kjempestilig (+ at den faktisk er laget av resirkulert materiale), tror den koster rundt 600 kr i butikken.

Skrevet
Jeg synes denne er kjempestilig (+ at den faktisk er laget av resirkulert materiale), tror den koster rundt 600 kr i butikken.

Den var dødskul!!! *sjekke ut*

takk! :klem:

Andre forslag mottas fortsatt med takk også :)

Skrevet (endret)

..

Endret av Asti
Gjest -eline-
Skrevet
Tusen takk for linken, eline! Denne har jeg sett flere ganger i interiørblad, men kun bilde ingen tekst. Har lenge lurt på hvor man får kjøpt den og pris. Vet du om det kun er Hus og Hage som selger den?

Aner ikke, jeg har kun funnet den der på nettet i hvertfall, men det er godt mulig at den selges andre steder. Den skal i hvertfall kjøpes inn her i huset når vedovnen er på plass :-D

Skrevet

Her var svaret jeg fikk når jeg sendte prisforespørsel: Prisen på denne er 599,-

Vi har noen få igjen på lager.

Ta gjerne kontakt hvis dette er av interesse.

Skrevet

Vi kjøpte en flettet hvit kurv på Skeidar til 199,- (tror jeg det var). Den er firkantig, ca 40x50cm og det geniale er at den har hjul, så det er bare å trille den tilsides når jeg skal støvsuge. Inni kassen er det tøytrekk, så det faller ikke rusk gjennom bunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...