kitekatt Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Noen som vet m noen? Vil helst ikke ha sånn kopperbøtte...eller gammeldags i smijern. Stål hadde vært fin, men ikke sånn hightech liksom ,) Forslag mottas!
Gjest -eline- Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg synes denne er kjempestilig (+ at den faktisk er laget av resirkulert materiale), tror den koster rundt 600 kr i butikken.
kitekatt Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Jeg synes denne er kjempestilig (+ at den faktisk er laget av resirkulert materiale), tror den koster rundt 600 kr i butikken. ← Den var dødskul!!! *sjekke ut* takk! Andre forslag mottas fortsatt med takk også
Gjest Asti Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 (endret) .. Endret 17. oktober 2017 av Asti
Gjest -eline- Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Tusen takk for linken, eline! Denne har jeg sett flere ganger i interiørblad, men kun bilde ingen tekst. Har lenge lurt på hvor man får kjøpt den og pris. Vet du om det kun er Hus og Hage som selger den? ← Aner ikke, jeg har kun funnet den der på nettet i hvertfall, men det er godt mulig at den selges andre steder. Den skal i hvertfall kjøpes inn her i huset når vedovnen er på plass :-D
kitekatt Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2007 Her var svaret jeg fikk når jeg sendte prisforespørsel: Prisen på denne er 599,- Vi har noen få igjen på lager. Ta gjerne kontakt hvis dette er av interesse.
Gjest ost Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Vi kjøpte en flettet hvit kurv på Skeidar til 199,- (tror jeg det var). Den er firkantig, ca 40x50cm og det geniale er at den har hjul, så det er bare å trille den tilsides når jeg skal støvsuge. Inni kassen er det tøytrekk, så det faller ikke rusk gjennom bunnen.
lillesky Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Her er noen litt kule: http://www.krog-iversen.com/file/69?type=jpg&width=120 http://www.hamre.info/sitefiles/site3002/shop/1163_3.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå