Gå til innhold

Forlovelsesringer/gifteringer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi kjøpte ringer til oss begge da vi forlovet oss for 5 år siden (gifter oss i sommer) og planla allerede da at vi skulle bruke den som gifteringer også. Derfor valgte vi ringer vi begge syntes passet som begge deler.

Ringene våre

I tillegg fikk vi gravert inn "Din elskede navn" og lot det stå tomt slik at vi nå før bryllupet kan få gravert inn bryllupsdato (ser ingen grunn til å ha gravert forlovelsesdato, den blir ganske ubetydelig når vi gifter oss) og pusset ringene litt.

Det var noen nydelige ringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forlovelsesringer begge to, og han ønsker at vi skal ta de av og pusse de for å ta de på igjen i kirken.. Blir rart å ta de av etter å være vant til å ha den på.. :)

Vi skrev ikke noe i ringene da vi forlovet oss, da vi ville tenke på det, og heller gravere inn noe i forbindelse med vielsen.. Men har ikke funnet ut enda hva vi skal skrive.

Skrevet (endret)

Vi har begge forlovelsesringer som vi kjöpte da vi forlovet oss.

Da vi gifter oss kommer jeg til å få en "ny" giftering, mens han bruker samme ring. Han vil kun bruke en ring, jeg kommer til å bruke to. På samme finger.

Vi graverer inn dato i min nye giftering pluss noe annet, også graverer vi inn enda en dato i hans ring - slik at det vil stå i hans: "dato for forlovelse" "navnet mitt" "dato for bryllupet"

Ahh, dette har jeg skrevet om mange ganger her inne - hvorfor skriver jeg det igjen? :sjenert:

:)

Endret av Neffi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...