linky Skrevet 6. januar 2007 #21 Skrevet 6. januar 2007 Vi kjøpte ringer til oss begge da vi forlovet oss for 5 år siden (gifter oss i sommer) og planla allerede da at vi skulle bruke den som gifteringer også. Derfor valgte vi ringer vi begge syntes passet som begge deler. Ringene våre I tillegg fikk vi gravert inn "Din elskede navn" og lot det stå tomt slik at vi nå før bryllupet kan få gravert inn bryllupsdato (ser ingen grunn til å ha gravert forlovelsesdato, den blir ganske ubetydelig når vi gifter oss) og pusset ringene litt. ← Det var noen nydelige ringer
domino Skrevet 6. januar 2007 #22 Skrevet 6. januar 2007 Vi har forlovelsesringer begge to, og han ønsker at vi skal ta de av og pusse de for å ta de på igjen i kirken.. Blir rart å ta de av etter å være vant til å ha den på.. Vi skrev ikke noe i ringene da vi forlovet oss, da vi ville tenke på det, og heller gravere inn noe i forbindelse med vielsen.. Men har ikke funnet ut enda hva vi skal skrive.
Gjest Neffi Skrevet 6. januar 2007 #23 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Vi har begge forlovelsesringer som vi kjöpte da vi forlovet oss. Da vi gifter oss kommer jeg til å få en "ny" giftering, mens han bruker samme ring. Han vil kun bruke en ring, jeg kommer til å bruke to. På samme finger. Vi graverer inn dato i min nye giftering pluss noe annet, også graverer vi inn enda en dato i hans ring - slik at det vil stå i hans: "dato for forlovelse" "navnet mitt" "dato for bryllupet" Ahh, dette har jeg skrevet om mange ganger her inne - hvorfor skriver jeg det igjen? Endret 6. januar 2007 av Neffi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå