Lucky! Skrevet 12. februar 2003 #1 Skrevet 12. februar 2003 Hei! Lurer på om det er flere som venter barn i september her(vet jo om noen da, men alikevel)? Vi har menstermin 19. september, og foreløpig UL-termin 9. september.. blir spennende å se!! Koz..
Nala Skrevet 12. februar 2003 #2 Skrevet 12. februar 2003 Sjekk gjerne KGs egen terminkalender. Den ligger her: http://www.kvinneguiden.no/cgi/gravid/cale...dar/calendar.pl Hilsen
Lucky! Skrevet 12. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2003 Hei Nala! Takk for tipset! Hadde jeg faktisk ikke tenkt på!! :D Koz..
Solskinnsbarn Skrevet 13. februar 2003 #4 Skrevet 13. februar 2003 Jeg skal, har estimert termin til 22.september. Har du begynt å merke mange forandringer? Jeg lurte nesten litt innimellom på om jeg hadde tatt feil, har ikke hatt kvalme og oppkast. Det eneste jeg har merket er ømme pupper og strekk på sidene av magen. Ja, for ikke å glemme halsbrannen da, men den er nettop kommet.... Var på kontroll denne uken, så nå er jo alt dobbelt og trippel konstatert da.. Godt å høre at livmora hadde vokst og at alt var som det skal være.
cloudy Skrevet 16. februar 2003 #5 Skrevet 16. februar 2003 jeg har foreløpig termin 10 september! skal inn å registrere meg på terminkalenderen nå!
Håper Skrevet 17. februar 2003 #6 Skrevet 17. februar 2003 Heisann Var på tidlig UL forrige uke. fikk termin der den 21. sept. (ble gravid rett etter SA, så har ingen mens å gå ut fra) Håper 9+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå