pepa Skrevet 12. februar 2003 #1 Del Skrevet 12. februar 2003 Hva er din favorittdessert? Har du oppskrift på din favorittdessert? Min er rett og slett karamellpudding og frisk frukt, ikke så spennende, men Å! så godt. Hvor ofte spiser dere dessert, er det bare i helgene eller til spesielle anledninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. februar 2003 #2 Del Skrevet 12. februar 2003 Dessert, det spiser jeg... i jula, i påska, når mamma ellers har middagsgjester (annet enn meg og min samboer da) Serverer aldri dessert selv (om du ikke anser MEG som en dessert da ) Ville kanskje gjort det om jeg hadde et middagsselskap, ja, da ville jeg jo det, men det har jeg aldri hatt. Favoritt? Nei, si det. Jeg er svært glad i sjokoladepudding, egentlig. Med vaniljesaus. Deilig. Eller frisk fruktsalat. (liker ikke hermetiske ting) mm, får vann i munnen nå. Kanskje vi burde hatt mer dessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 12. februar 2003 #3 Del Skrevet 12. februar 2003 Friske, norske jordbær med fløte og sukker. Gleder meg til sommeren.... :hjerte: Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 12. februar 2003 #4 Del Skrevet 12. februar 2003 Dronning Maud-pudding (nyyyyydelig)....!!! Liker også godt... ..... jordbær med fløte og sukker.... .....vaniljeis med bjørnebær...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 12. februar 2003 #5 Del Skrevet 12. februar 2003 Ja, det må bli iskrem - noe av det beste jeg får. For tiden så er jeg inni et slags avhengighetsforhold og har derfor gått over til Dream is - innbiller meg at det er litt sunnere. Så faktisk at den kom inn under betegnelsen, yoghurt i en test i et blad en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. februar 2003 #6 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg er ikke glad i iskrem, men derimot KARAMELLPUDDING. NAM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. februar 2003 #7 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg ELSKER hermetiske pærer, med is, krem-topping, sjokolade-saus, og sjokolade-strø....... NAM!!!!!! Eller hjemmelaget plomme-kompott ..... Og dersom vi spiser ute, ender det nesten alltid med Banansplitt *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 12. februar 2003 #8 Del Skrevet 12. februar 2003 Hjemmelaga karamellpudding, eller sjokoladepudding med masse vaniljesaus. :D Hjemmelaga is er også godt....det skal jeg forresten lage snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 13. februar 2003 #9 Del Skrevet 13. februar 2003 Gelé....nam :D Helst et rødt "lag" og et grønt med bananskiver i mellom....DET er godt det!! Og så må jeg ha vaniljesaus til! Ellers er det inmari godt med jordbær og melk/fløte og litt melis på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kozesmurf Skrevet 13. februar 2003 #10 Del Skrevet 13. februar 2003 sjokkoladekaga e pigadø godt du.. *sikkle* hjemmelaga sjokoladekaga med rosiner i kor du tar an ud av ovnen litt før tia slik kaka fremdeles er våt inni.. lar den stå til dagen etter.. *SMATT SMATT* kjenner det er lenge siden eg har smakt denne ja.. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. februar 2003 #11 Del Skrevet 13. februar 2003 Dronning Maud pudding her og! Ubeskrivelig godt! Helt fantastisk! Og pasjonsfruktsorbet med sjokolademousse.. nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. februar 2003 #12 Del Skrevet 13. februar 2003 ISKREM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. februar 2003 #13 Del Skrevet 13. februar 2003 Ostekake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 13. februar 2003 #14 Del Skrevet 13. februar 2003 1. Is med daimkuler og peanøtter 2. Rips og vaniljesaus 3. Sjokoladepudding og vaniljesuus 4. Karamellpudding 5. Riskrem med rød saus 6. Mandelkjernepudding (åhh, det er det lenge siden jeg har spist...) 7. Gele 8. Rødgrøt 9. Sviskekompott Osv... Er veldig glad i alt som er søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 13. februar 2003 #15 Del Skrevet 13. februar 2003 Noen som har hørt om russedessert her? Det er saft (av rips, jordbær, bringebær etc) som kokes opp og piskes med semulegryn og sukker tror jeg, og så har en vaniljesaus eller melk til. Mmmmm Ellers så er jeg veldig glad i karamellpudding (best i jula syns jeg) og en god fruktsalat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. februar 2003 #16 Del Skrevet 15. februar 2003 Uten tvil: Ostekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 15. februar 2003 #17 Del Skrevet 15. februar 2003 Det må definitivt bli Creme Brulee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 15. februar 2003 #18 Del Skrevet 15. februar 2003 Det beste jeg vet er sjokoladepudding med vanilje saus. Men multekrem er også godt. Sjelden vi har dessert men har vi det blir det enten sjokladepudding eller multekrem Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå