Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen slankepiller som funker?

Og finnes det slankepiller i det hele tatt?? Som har dokumentert virkning.

Jeg trener ikke i det hele tatt,skal ha av meg 10 kg, er ikke ute etter en syltynn kropp med muskler osv,jeg vil bare gå ned i vekt så skinnet på magen blir litt mer slaskete.

Kostholdsregulering er kjedelig,jeg spiser godt,er ikke redd for å prøve noe nytt eller kombinere ting hvis det er det som trengs.

Er ikke kresen.

Så hvis det er noen som har prøvd noen slankepiller de synes funker så si ifra til meg, nåååå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Har bare dårlige nyheter til deg, er jeg redd. Vil du ha varig virkning, bør du legge om kostholdet - det trenger ikke være kjedelig! - og røre litt mer på deg.

Lykke til!

Skrevet

Det av slankepiller som fungerer er enten på resept eller forbudt ( med god grunn...).

Men med relativt små endringer i kosthold og litt mere aktivitet er det ikke hverken umulig eller uoverkommelig å gå ned ti kg.

Gjest piropa
Skrevet

er også nysgjerrig på div slankepiller. og trenger ingen formanende råd om at en også må spise sunt og trene, det er vi som spør fullstendig klar over :) i USA fins det jo mange typer slankepiller.. noen som har hørt vurderinger av disse, eller selv har erfaring?

Skrevet

Slike ting har kanskje en effekt. Men, de er dyre vil jeg tro og en stund etter at man slutter med dem så er man tilbake der man var. Og fram og tilbake er jo like langt.

Skrevet

Ei dame jeg vet om fikk noen slike som hindrer fettopptak på blå resept. Inkludert var timer hos en kostholdveileder/personlig trener ansatt hos legemiddelfirmaet.

Tipper man skal ha rimelig seriøs overvekt før en fastlege skriver ut en slik resept.

Skrevet

De fleste slankepiller som virker inneholder stoffer som gjør at forbrenningen din går på høygir hele tiden. De som finnes lovlig selges på resept.

Det finnes også såkalte fiberpiller som sier de suger til seg næring fra annen mat du spiser og tar dem gjennom fordøyelsen uten å bli tatt opp. Fiber kan ikke fordøyes.

Om det virker vet jeg ikke. men om du tror veldig hardt på det, så har jo du placeboeffekten.. ;)

måtehold og trening er vel en gylden middelvei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...