Gå til innhold

Nakne menn......?

Fremhevede innlegg

Gjest Meg....
Skrevet

Hva synes dere damer om menn med hår??

Jeg er en en hårete mann med tykt hårete skuldre og rygg. Hadde egentlig ønsket jeg var u -hårete, men jeg kan ikke no for at jeg er hårete. Er dette skikkelig "turn off" eller er dette noe dere liker" ????

Frustrert.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde nok betydd litt som et førsteinntrykk på stranden el. Hadde vi derimot blitt kjent i påkledd tilstand, og jeg ikke merket noe før klærne var på vei av pga andre årsaker så håper og tror jeg at jeg ikke hadde brydd meg. Brydde meg iverfall ikke når jeg merket at han som jeg nå er sammen med var moderat hårete på rygg og skuldre, selv om jeg hadde ganske så hårefobi i utgangspunktet. Jeg ser det er det, men jeg registrerer det bare ikke. Har allikevel hatt et par runder med epilator og voks på han, men da har det som regel vært pga at han vil. Tror du ikke han synes epilering på ryggen er behagelig?! :overrasket: Føles visstnok ut som massasje, og slik som han slapper av så tror jeg ikke det er noe han sier bare for å gjøre inntrykk heller. Rare mann :ler:

Skrevet

Det er jo veldig individuelt hva man synes, men jeg synes ikke hår er noe stas.

Skrevet

Er ikke noe å tenke noe særlig over, smak og behag! Er du ute etter one night stands ville jeg dog vurdert å gjøre noe med det da noen jenter (spesielt yngre) vil grøsse av en hårete rygg. Er det kjæreste du er redd for trenger du ikke å bekymre deg, om hun forsvinner er hun ikke verdt det :)

Skrevet
Er det kjæreste du er redd for trenger du ikke å bekymre deg, om hun forsvinner er hun ikke verdt det :)

Tåpelig å si at hvis jenta ikke liker masse kroppshår, så er hun ikke verdt det. Hvorfor er hun mindre verdt hvis hun ikke liker kroppshår?

Skrevet
Tåpelig å si at hvis jenta ikke liker masse kroppshår, så er hun ikke verdt det. Hvorfor er hun mindre verdt hvis hun ikke liker kroppshår?

Hvis hu går fra fyrn, fordi det vokser hår på kroppen hans...

Tuller du, eller skjønner du faktisk ikke hvorfor hu er mindre verdt, da?

Skrevet

jeg misliker hår, litt på brystet er greit men absolutt ikke på ryggen og skuldrene.

men folk er forskjellige og hvis dette plager deg så er det mulig å få det fjernet permanent, er du "ille plaget" så er det mulig du kan få behandligen dekket.

Skrevet

Hvorfor heter denne tråden 'nakne menn' og ikke 'hårete menn'?

Uansett, jeg foretrekker menn uten masse hår på skuldre/rygg, men hadde neppe gått i fra mitt livs store kjærlighet fordi han var litt mer behåret enn jeg skulle ønsket. Hadde han vært ekstremt behåret hadde jeg nok fått problemer med å tenne på ham. Gjør dette meg til et dårlig menneske, so be it.

Men hår kan man jo, som minienthe sier, gjøre noe med :)

Skrevet
Hvis hu går fra fyrn, fordi det vokser hår på kroppen hans...

Tuller du, eller skjønner du faktisk ikke hvorfor hu er mindre verdt, da?

Kan hun noe for at hun ikke takler en overgrodd mannekropp? Blir hun mindre verdt pga personlige preferanser?

Skrevet
Det er jo veldig individuelt hva man synes, men jeg synes ikke hår er noe stas.

Ja, de skallede er mest sexy.

Skrevet

Når det gjelder førsteinntrykket så synes jeg ikke så mye om masse hår på rygg etc.

Men hadde dette vært en aktuell kjæreste hadde jeg ikke brydd meg så mye.

;)

Skrevet
Kan hun noe for at hun ikke takler en overgrodd mannekropp? Blir hun mindre verdt pga personlige preferanser?

Ja. Hvis hun overser alle de positive tingene, som hu faktisk likte så godt at hu blei sammen fyren, bare fordi han har mye kropshår, så er hu et veldig ubrukelig, egoistiskt og grundt menneske.

Skrevet
Ja. Hvis hun overser alle de positive tingene, som hu faktisk likte så godt at hu blei sammen fyren, bare fordi han har mye kropshår, så er hu et veldig ubrukelig, egoistiskt og grundt menneske.

Nå var det vel ikke snakk om at de hadde et forhold og at dama var godt kjent med alle hans positive egenskaper, og plutselig brøt med han fordi han hadde hår på kroppen..?

Skrevet
Nå var det vel ikke snakk om at de hadde et forhold og at dama var godt kjent med alle hans positive egenskaper, og plutselig brøt med han fordi han hadde hår på kroppen..?

Jo

Skrevet
Jo

Men ærlig talt; dèt er det da vel ingen som gjør. Stikker av etter et par mnd sammen "nei, du har for mye hår..". Eller har hun ikke sett det enda?

Skrevet

Hvorfor ikke prøve voksing, om det er noe som plager deg. (Skjønt, voksing vil vel plage det og, men smerten er kortvarig.)

Skrevet

Nå har du forstått det jeg (gjest) prøvde å si Zaphireh ;)

Og ja, slike finnes nok selv om det blir en veldig usannsynlig kombinasjon (tykt hårete rygg + fobi-mot-hår-på-ryggen-jeg-slår-opp) :P

Skrevet (endret)
Men ærlig talt; dèt er det da vel ingen som gjør. Stikker av etter et par mnd sammen "nei, du har for mye hår..". Eller har hun ikke sett det enda?

Det var jo derfor jeg syns det var rart at du lurte på hvorfor hu var teit ;)

Det var bare et eksempel som kom opp. Håper ikke noen har opplevd det, for det hadde jo vært helt drøyt!

Poenget var vel at TS ikke trengte å tenke på hårveksten sin, fordi om han får seg dame, så kommer hu ikke til å gå fra han, bare fordi hu ikke liker hårvekst. Hu er sammen han, fordi hu er glad i fyrn. Det skal jo ganske mye til, før man stikker fra shæshten sin, om man er glad i hverandre.

Endret av Yme
Skrevet
Nå har du forstått det jeg (gjest) prøvde å si Zaphireh ;)

Og ja, slike finnes nok selv om det blir en veldig usannsynlig kombinasjon (tykt hårete rygg + fobi-mot-hår-på-ryggen-jeg-slår-opp) :P

Tror ikke det er noe tenke på. Som sakt, om du får deg dame, som stikker av fordi du har hår på ryggen, så er hu en drittjente. Det svir jo altid, å bli dumpa, men du er vel enig i at hu ikke er verdt no, om hu er sån?

Jeg har forresten voksa ryggen før. Det er vondt på toppen og i bunnen av ryggen, men resten gåpr greit... Jeg har ikke så mye at det syns, om man ikke ser etter det, men det er der, å jeg liker det ikke! :ler:

Skrevet

Greit nok, hår på skuldrene og ryggen er ikke så veldig bra. Men hva med hår på brøstet da? Ingenting er så mandig som et muskuløst og tett behåret mannebrøst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...