Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig funnet min perfekte mascara.. Leten har vært lang og hard... :) men verdt det!

Diorshow var en favoritt lenge, og nå har jeg endelig funnet den som gir meg enda mer drømmevippene!

Nemmlig: Modelco lashxtend :sexy:

Gjør vippene laaaange, (ganske) så tykke, og den separerer vippene perfekt!

Og i tillegg er den jo nesten 100,- billigere enn Diorshow! "think pink" sier jeg også da!

Hva er deres favoritt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i Maybelline's Lash Stylist, jeg.

Skrevet (endret)

Diorshow og et par av Lancome sine har vært mine favoritter en stund. Men skal prøve Modelcos neste gang, takk for tipset!

Endret av skanky
Gjest piropa
Skrevet
Har endelig funnet min perfekte mascara.. Leten har vært lang og hard... :) men verdt det!

Diorshow var en favoritt lenge, og nå har jeg endelig funnet den som gir meg enda mer drømmevippene! 

Nemmlig: Modelco lashxtend :sexy:

Gjør vippene laaaange, (ganske) så tykke, og den separerer vippene perfekt!

Og i tillegg er den jo nesten 100,- billigere enn Diorshow! "think pink" sier jeg også da!

Hva er deres favoritt? :)

min er helt klart YSL Faux Effect Cils, heerlig! dyr, men verdt pengene. I tillegg bruker jeg Diorshow, ofte oppå Ysl-mascaraen, for å få en mer dramatisk look

Gjest piropa
Skrevet

men hvor får du tak i den modelco mascaraen...?parfymeri? kan ikke huske å ha sett det merket der

Skrevet

Til hverdags bruker jeg en helt plain mascara fra Helena Rubenstein, ikke noe forlengende eller noe. Funker helt greit.

Men har ikke funnet en mascara for de litt mere pyntede lag som jeg er fornøyd med, takker for tips.

*notere navn og merker*

Skrevet
Jeg er glad i Maybelline's Lash Stylist, jeg.

Ja, jeg liker denne og Telescopic fra L'oreal. Får lange nydelige separerte vipper med volum og bøy, og masse komplimenter. Vanligvis har jeg ganske korte vipper, men med den siste får jeg dådyrøyne :sexy:

Hvor mye koster den mascaraen fra ModelCo? *Nysgjerrig*

Skrevet

Liker flere av mascaraene fra Lancome, spesielt hypnose og defenecils.

Diorshow er kanskje den jeg er mest skuffet av bland de mascaraene som nevnes som en favoritt blandt mange. Den er fantastisk og legge og ser bra ut der og da, men etter en halv dag ser jeg fulstendig ut som en overtrøtt panda ettersom den smitter av og det legger seg et sort lag under øynene.

Skrevet
men hvor får du tak i den modelco mascaraen...?parfymeri? kan ikke huske å ha sett det merket der

Fås i hvertfall på Estetique.

Gir denne maskaraen først og fremst lengde?

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg er også glad i LashXtend, og ja: den gir først og fremst (og nesten utelukkende) lengde. Det eneste problemet jeg har med den, er at vippene blir steinharde av den slik at det er nesten umulig å gre gjennom dem uten at det drysser, og at den er veldig vanskelig å fjerne. Faktisk har jeg funnet ut at vann er det beste fjernemiddelet her; da går den av i flak nesten på samme måte som Kanebo 38*. Koster 165 (?) på Esthetique.

Men å sammenlikne med Diorshow og andre volummascaraer blir urettferdig, siden dette er en forlengende mascara og umulig kan tilfredsstille de samme kravene.

Endret av Deception
Skrevet

Mine favoritter er YSL Faux Cils og Diorshow.

Lurer også på hvor en får tak i Modelco-mascaraen, alltid gøy å prøve noe nytt...

Gjest Deception
Skrevet
Lurer også på hvor en får tak i Modelco-mascaraen, alltid gøy å prøve noe nytt...

Jeg tror det er nevnt flere ganger i tråden: Esthetique. ;)

Skrevet

YSL EFC her også ja! Men skal innrømme at jeg ikke har brukt noe annet enn den de siste årene, så vet jo ikke om det finnes en annen alternativ favoritt der ute et sted :)

Skrevet
Hypnose fra Lancome er min nye favoritt!

Min å, og amplicils fra lancome

Gjest Borghild
Skrevet

Mine favoritter er:

Ysl faux cils

Lancome Hypnose og l`extreme

Isadora build up

HR Lash Queen

Diorshow er det største mølet jeg har prøvd, både den vanlige og den nye.

Gjest Talula
Skrevet

Mine favoritter er Diorshow og Panoramic Curl fra Loreal.

Skrevet

Min favoritt er YSL Faux Cils.

Men foretrekker å bruke Loreal Telescopic til hverdags. Denne forlenger, men ser likevel naturlig ut.

Skrevet
Mine favoritter er YSL Faux Cils og Diorshow.

Jeg tror det er nevnt flere ganger i tråden: Esthetique. ;)

Tenkte på nettbutikk, glemte å skrive det... :sjenert:

Skrevet
Tenkte på nettbutikk, glemte å skrive det... :sjenert:

Fant det ut: www.hqhair.com

Men den koster £15,50 inkl. frakt, og det er jo dyrere enn å kjøpe den her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...