Gjest Meg... Skrevet 5. januar 2007 #1 Skrevet 5. januar 2007 Dama mi lar meg ikke barbere henne nedentil, selv om jeg har veldig lyst, og selv om henne har veldig lyst å være nybarbert nedentil. Hvordan er det med dere andre damer?? Er dette noe veldig privat og personlig, eller er det bare henne som er noe spesiell?? Meg......
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Jeg tror ikke jeg hadde sluppet noen løs på mine edlere deler med et barberblad *grøss* Men barberer meg selv da. Litt pussig at hun ikke gjør det om hun vil det?
Assman Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Kan ikke kjerringa gjøre det selv da når hun vil det selv? Prøv det frem mens hun sover da.
FantasDick Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Jeg barberer meg jevnlig selv, og kunne godt tenke meg at kjæresten ville gjøre det på meg. Barberer hun ikke seg selv heller? Hvis hun har lyst å være barbert er det bare å barbere i vei. Enten du eller henne. Hvis hun ikke vil at du skal gjøre det på henne må du nok bare respektere det, og la henne gjøre det selv.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Jeg og samboer dusjer sammen i helgene (får ikke gjort det i hverdagen grunnet veldig ulike arbeidstider ), og da barberer vi alltid hverandre
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Jeg ville ikke la noen barbere meg, verken nendentil, legger eller armhuler. Det er for privat og personlig for meg. Det er ikke redselen for å slippe en mann løs med høvelen, han er nok langt mer erfaren på området barbering enn meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå