Gå til innhold

melodi grand prix junior

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om denne tråden hører hjemme her, eller om den passer bedre andre steder, men da blir den vel flyttet på :)

saken er at jeg har 1 barn, som sammen med 3 venner har tenkt å melde seg på mgp j. tekst og melodi er ferdig, de øver innimellom i et studio for å venne seg til å synge i mikrofon, øve på stemmebruk og for å perfeksjonere sangen sin.

påmeldingsfristen er den 1 februar, å det jeg lurer på da er:

*de skal sende med video, men bør de ha med dans der, eller er det noe som de får hjelp med av arrangør hvis de er så heldig å bli plukket ut?

* antrekk, er det noe vi burde vente med til de ev har vært til audition, eller bør det også være med på videoen?

jeg mener at f.eks antrekk ikke er så viktig med det første, men hører om flere som har tenkt å melde seg på som skal kjøpe antrekk allerede til helgen, å da blir jeg litt i tvil selv om jeg syns det er altfor tidlig da. det er jo ikke sikkert at de kommer med engang, landet vårt er jo fullt av unge talenter så det skal nok litt til å være så heldig. men ungene synes det er moro å være i studio, å vi foreldre snakker med dem om at de ikke må ha altfor høye forventninger - selv om vi synes sangen er kjempefin da ;)

å kommer de ikke med i mgp j, så vil de nok få tilbud om å opptre på hjemstedet med sangen siden h*n som trener dem er profesjonell musiker med kontakter, og representanter for kulturetaten på hjemstedet har fått dette med seg, og som er veeeldig positive til det disse barna gjør nå.

er det noen her som selv har vært med i mgp, eller noen som har barn som har deltatt som kan fortelle meg litt om hva som er lurt å ha i orden når bidraget skal sendes inn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...