Gå til innhold

Problemer med internett

Anbefalte innlegg

Gjest Jane Doe
Skrevet (endret)

I det siste har jeg hatt diverse problemer med internett på dataen min. Jeg kommer ikkje inn på hverken MSN Messenger, Hotmail eller Nettbanken min. Jeg har Yahoo mail og der får jeg hverken lagt til vedlegg på mail eller sendt mail. På sider som f.eks http://www.177-agder.no/ kan jeg ikkje bruke søkemotoren. Jeg har testet ut alt på andre dataer uten å få problemer, så det er dataen eller internettet mitt som er problemet. Jeg er tilkoblet et trådløst nettverk som tilhører de jeg leier hybel hos. Jeg har også scanna dataen min for eventuelle virus eller lignende, uten hell.

Noen som har noen ide om hva som er galt?

Endret av Jane Doe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette her høres ut som brannmurproblemer.

Har eieren av nettverket oppdatert brannmuren i det siste, det kan nemlig hende at de portene som msn, hotmail og yahoo bruker har blitt blokert

Gjest Jane Doe
Skrevet

Takk for tipset, buneres :)

Jeg skal snakke med eierene. Jeg vet de har hatt problemer med internettet i høst og etter at det forsvant etter tordenvær for noen mnd siden tror jeg de bytta internettleverandør eller noe sånt..

Gjest Jane Doe
Skrevet

Jeg snakka med huseierene om problemet, men de har ikkje problemer med hverken mail eller msn (de har ikkje nettbank). De oppdaterte brannmuren sin i romjula, men problemene mine begynte før jula, så da er ikkje det grunnen. Det eneste jeg har av brannmur er den som følger med Windows og jeg har prøvd å skru den av, men det hjelper ikkje.

Hva nå? Noen som kan hjelpe meg?

• 1 måned senere...
Gjest Jane Doe
Skrevet

Har innstallert windows på nytt, men det hjalp ikkje. Er den noen som har noen ide om hva som kan være galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...