Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere jenter om menn som bruker parfyme? Det med menn og *godlukt* blir liksom helt feil for meg. Ikke at jeg vil de skal lukte vondt, da. Men synes ikke menn og parfymelukt passer sammen. Har noe på gang med en som er super på alle måter, bortsett fra at det lukter parfyme lang vei. Hvis det ikke er etterbarberingsvann eller noe. Men hvordan ber man en mann om å dempe bruken av hva det nå er han bruker? Er vel ikke noe særlig å si at man synes det er lite macho :sjenert: bør jeg heller tulle med at jeg blir allergisk mot ham? :) Det er faktisk ganske plagsomt, inne i leiligheten kjenner man det veldig godt så det nesten river i nesen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg synes parfymelukt man kan kjenne lang vei er slitsomt både på kvinner og menn. Less is more, men det ser ut som om enkelte blir immun mot sin egen parfyme, og prøver å slå ihjel omgivelsene med lukt. :forvirret:

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg blir sånn :hjerter: av menn som lukter godt/bruker parfyme! kan nesten være det samme hvordan de ser ut; lukter de godt er de tiltrekkende :ler:

Skrevet

Menn skal være rene og dufte lett av GOD parfyme. For sterk parfyme er ikke bra så skaff til veie noen prøver og snus dere frem til noe som er mindre dominerende.

Skrevet
jeg blir sånn  :hjerter: av menn som lukter godt/bruker parfyme! kan nesten være det samme hvordan de ser ut; lukter de godt er de tiltrekkende  :ler:

HELT enig!

Men for mye av det gode er aldri bra da...hvis man kjenner lukta FØR man ser mannen da er det nok på tide å skru igjen korken :ler:

Skrevet

Liker at menn lukter godt og at lukten er diskre.. Må ikke være for masse parfyme syns jeg, bare en liten "dæsj" :)

Skrevet

Jeg bruker ikke parfyme selv, har aldri likt lukten. Det holder fint å bruke såpe. Virker feil når mannen er den mest parfymerte i et forhold :ler:

Skrevet

Synes ikke man er "kvinne" hvis man ikke har litt parfyme på. Det blir lett " typisk norsk kvinne usminket i fritidsjakke, ukomfortable i skjørt og hæler-preg" over det hele.

Gjest ~Alwa~
Skrevet
jeg blir sånn  :hjerter: av menn som lukter godt/bruker parfyme! kan nesten være det samme hvordan de ser ut; lukter de godt er de tiltrekkende  :ler:

Jeg er enig med Fruktfat, men selvfølgelig innen rimelighetens grenser. Man skal ikke ta ihjel noen heller. Men selv om disse Axe reklamene er noe overdrevet, er de ikke langt fra sannheten likevel :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet
Synes ikke man er "kvinne" hvis man ikke har litt parfyme på. Det blir lett " typisk norsk kvinne usminket i fritidsjakke, ukomfortable i skjørt og hæler-preg" over det hele.

Jeg må innrømme at jeg alltid sprayer på meg litt parfyme, også hvis jeg skal til fjells i fullt goretex-hyre...Det er slike tilfeller man har bodysprayer til, som de fra Lancome og Biotherm.... :sjenert:

Men det er forskjell på å lukte godt, og å drepe omgivelsene sine.

Skrevet

Ohh, jeg elsker at menn lukter godt! :hjerter:

Mannen min har en parfyme jeg har så mange gode minner til at det til og med hender at om jeg lukter den på andre, så blir jeg nesten litt svak.. bare av lukta, tihi :ler:

Skrevet

Enig i dette. Men det blir fort "billig kvinne" hvis man sprayer seg ned så det lukter/stinker på flere meters hold. Duft skal være diskret -både på menn og kvinner. Det er min mening. Det er flere menn jeg har sagt det rett ut til at de lukter for sterkt. Så har jeg lært dem om parfymebruk, hvor de skal spraye osv. (bak ørene, på håndleddene - og evt. hvis de planlegger suging og sånn bak knærne). Har forklart hvorfor man skal spraye akkurat her (tynn hud og den greia der), og hva som vil skje hvis de f.eks sprayer på halsen, nemlig at det smaker pyton hvis en jente skal kysse der. Har også lært dem at etterbarberingsvann er en gedigen uting, og at det er en gammel myte at man skal dynke ansiktet i illeluktende alkohol som både lukter og smaker pyton for jenter. At BRUT er noe som bør kastes fra badehylla er noe jeg ikke har trengt å forklare, for det skjønner de selv.

Gutter/Menn er veldig glad over å få høre disse tingene, for dette er ting som menn ikke vet så mye om. Har aldri opplevd at noen har blitt fornærmet over at jeg har lært dem om dette iallfall.

Men noen av dagens unge menn er vel kanskje litt mer femi enn de mennene jeg vanker sammen med, og de er vel kanskje litt for "hippe" til å kunne godta at jenter liksom skal vite mer enn dem om klær/duft etc. ;):ler:

Skrevet

Liker at de lukter godt jeg, men liker best after-shave :)

Håper ikke gutta som ser den Axe-reklamen tar den på alvor iallefall, usj! :overrasket:

Gjest Phenomena
Skrevet

Liker godt maskuline dufter jeg, men for mye parfyme er like galt uansett kjønn ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

heeeeeeeeeeeeelt enig :ler:

Skrevet

Det finnes mange deilig duftserier for menn! Og en velduftende mann er digg. Men velduftende betyr at jeg såvidt kan kjenne en aning go-lukt, med mindre jeg er virkelig nært og "snuser" skikkelig på ham.

For mye av det gode er ille, uansett om det er menn eller kvinner. Overveldende parfymelukt er pyton!

Skrevet

Jeg bruker uparfymert såpe, shampo, balsam, vaskemiddel og deodorant for å slippe unna all kunstig parfymelukt. Først og fremst for min egen del.

Jeg synes folk lukter godt generelt - uten parfyme.

Noen kvinner har angst for kroppslukt og lukter bare shampoparfyme. Ikke bra, synes jeg.

Skrevet

Desverre er jeg så allergisk at jeg tåler ikke den minste spray med parfyme på mannen. Til og med deodorant reagerer jeg på, så han må bruke sånn uten lukt og parfyme.

Gjest baby-E
Skrevet
Liker godt maskuline dufter jeg, men for mye parfyme er like galt uansett kjønn ;)

enig med deg Phenomena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...