Gå til innhold

Kombinert vaskemaskin/tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en sånn kombimaskin helt ubrukelig?

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fungerer greit. Har hatt min i snart 2 år. var noe galt på den engang.. og da fikk jeg repearte den. samt en annengang både jeg "restarte" den ved å ta ut stikkontakten. ellers har den fungrer godt for mitt bruk. bare husk at det er mindre tørkekapasitet enn vaske. så vasker du fullmaskin som du skal tørke må du ta ut litt

Gjest gjesta
Skrevet

Vi har hatt vår i halvannet år, og den fungerer veldig bra, har aldri vært noe galt.

Skrevet

Jeg er godt fornøyd:) Synes det er finere med bare en maskin på badet, og praktisk at klærne blir helt ferdige... sånn som håndklær og slikt som jeg tørker. Bakdelen er at det tar veldig lang tid, tilsammen, med både vask og tørk når du skal vaske flere maskiner etter hverandre, og tørkingen okkuperer vaskemaskinen:-/.

Skrevet

Takk for svar :) Da blir det nok en sånn...Vi har så bittelite bad, og tørketrommelen vår røyk for noen måneder siden, og det er ikke spesielt lekkert med et tørkestativ i stua hele tiden, og det ser så trangt ut med tørketrommel oppå vaskemaskinen. :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde en sånn før, og ble mektig lei av grusomt krøllete klær! De tørket jo i den samme krøllete sammenpakka formen som de lå i etter å ha sentrifugert. Er ikke det problem hos dere andre?

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg hadde en sånn før, og ble mektig lei av grusomt krøllete klær! De tørket jo i den samme krøllete sammenpakka formen som de lå i etter å ha sentrifugert. Er ikke det problem hos dere andre?

Det slipper du jo enkelt unna ved å ta ut klærne når de er våte og riste dem før du starter tørkinga.

Jeg er kjempeglad for at jeg investerte i en kombimaskin, og dessuten en som kostet litt! Har hørt masse negativt om de billigste variantene...

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Vi har sånn kombinert! Jeg setter den aldri på automatisk før jeg har tatt ut klær som jeg vet blir skrukkete i trommelen, ellers er den helt ok!

Endret av Silmarill
Skrevet

Hva hvis en av delene blir ødelagt? Da må man jo sende hele greia på reperasjon? Og være uten den ene av delene. Og man kan ikke vaske og tørke samtidig, litt kjipt hvis man har små unger og må vaske mye. Og blir klærne helt tørre hvis man ønsker det?

Jeg er litt skeptisk til kombi jeg. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Klærne blir 100% tørre!

Du kan også velge tidsintilt tørking så da tørker du jo så lenge du vil.

Joda, hvis den må på rep har du selvsagt ingen av delene, men vi har fellesvaskeri der jeg bor så det går fint.

Men har man plass så anbefales alltid to serparate maskiner.

Skrevet

Vi har fellesvaskeri i kjelleren, så nå går vi for kombi, og prøver det ;) Må den på reperasjon så har vi vaskemaskinen i kjelleren. :)

Skrevet

Men invester ikke i en av de billigste variantene... vi har en slik nå, og den er ikke bra.

Men jeg har hört massevis av godt om de maskinene som koster litt mer, så det blir sikkert bra.

Skrevet
Men invester ikke i en av de billigste variantene... vi har en slik nå, og den er ikke bra.

Men jeg har hört massevis av godt om de maskinene som koster litt mer, så det blir sikkert bra.

Tenkte jeg skulle kjøpe en AEG...fra elkjøp.

Skrevet

Hadde jeg värt deg hadde jeg kjöpt en Wirlpool (skries det slik?), eller et annet anerkjent merke. Du kan jo bare spörre etter råd i butikken... Også ser du det lett på prisen. Du får det du betaler for, enkelt og greit. Om det står om noen hundrelapper blandt de gode merkene er det ikke det som avgjör - mens noen tusenlapper er helt klart avgjörende.

Og för noen kommenterer det vil jeg benytte anledningen til å forklare at jeg mener spesiellt disse typer "maskiner".. Ikke alt i verden.

Skrevet

Vampis: Hvilken maskin har dere, og hvor mye kostet den?

Skrevet

Så bra! Det visste ikke jeg :ler:

Da får du nok en bra maskin ;) Jeg mistok AEG med et annet merke som ligner (ikke kjöpt i norge) og som er superdårlig... Vi har nemlig det! Og må kjöpe ny nå.

Gjest Gjesta
Skrevet
Tenkte jeg skulle kjøpe en AEG...fra elkjøp.

Vampis: Hvilken maskin har dere, og hvor mye kostet den?

Vi har AEG sin og den er veldig bra!

Den kostet riktignok 9000 men det er den verdt for å spare den plassen!

Gjest Gjesta
Skrevet
Så bra! Det visste ikke jeg  :ler: 

Da får du nok en bra maskin  ;)  Jeg mistok AEG med et annet merke som ligner (ikke kjöpt i norge) og som er superdårlig... Vi har nemlig det! Og må kjöpe ny nå.

Kanskje det var Ariston du tenkte på?

Den har jeg hørt mye negativt om iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...