Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har kjøpt vaginakuler på Kondomeriet, vanlige (hvite), uten tråd, ca 25-30 gram hver. Jeg prøvde først med en, deretter to, men kjenner ingenting. Trodde det skulle kjennes ut som de "faller" ut, slik at man automatisk kniper for å holde dem inne, men de holder seg på plass. Har prøvd å ha dem ganske langt ut og knipe, da kjenner jeg at muskelen og kula presser hardt mot hverandre. Har jeg dem lenger inne kjenner jeg lite. Har prøvd å knipe en del før, rundt en finger, og tror jeg kniper riktig... Hva skal jeg gjøre for å få kulene til å "virke"?? Gjør jeg noe feil?? Mvh _jenta_
skorpionen 68 Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Mulig vaginakulene du har kjøpt er rett og slett for store og for lette for deg?? De finnes i mange forskjellige størrelser og vekt....
Snøkule Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 De er nok for lette ja! Kjøp "gull" - kulene. De er det litt tyngde på!
Gjest _jenta_ Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Har vært inne på Kondomeriet.no og sjekket. De hvite kulene veier like mye og har ca samme størrelse som gullkulene. Kjøpte de hvite fordi jeg har nikkelallergi.Hvor får man kjøpt tyngre kuler da...? _jenta_
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Her har de noen kuler...kanskje det er noe her som passer bedre? http://www.forvoksne.no/shop.asp?mp=3488819&Level3=3685352
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå