Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen

Hvordan er det å bestille fra LF for tida? Skal ha ny sjampoo balsam og kur etc. Har brukt redken extreme nå, fornøyd med den. Men ønsker å prøve noe annet. Håret mitt er tykt dvs veldig mange hårstrå som. Det er litt tørt og stivt. Har farget og styrt mye med håret og er nødt for å fortsette fordi jeg er begynt å bli grå. Har fall/brus som ikke ligger fint. Håret mitt blir kjempefint når det er utglattet og derfor er det fristende å gjør ofte. Vel jeg håper på mange produkt anbefalinger. Obs Redken all soft funker ikke på mitt hår. Var svært fornøyd med Redken butter cream en gang (skylte den ikke ut) Veldig glad for mange tips!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøk Kerastase Reflection serien (rosa), selges på LF, husk 200 grensen for å unngå toll, bestill ett og ett produkt så går det bra.

Gjest Blanca
Skrevet

Hva med å prøve Kerastase Bain Satin 2 eller 3 (3 er vel best om håret ditt er veldig grovt)? Du bør også ta en proteinkur om håret ditt er veldig behandlet; Joico K-pac er super. Kombiner gjerne med en fuktighetskur; jeg liker Redken All Soft Heavy Cream.

Det går bra å bestille fra LF, men de skriver ikke ned verdien slik de gjorde tidligere.

Skrevet

All soft heavy cream har ingen effekt på mitt hår. Ble kjempeskuffa. Bain satin har eg og prøvd, den var ok. De som Antoniette nevnte rosa kreatsease for farget hår kunne vært aktuelt men kansje kombinert med annen kur. Har ikke prøv Joico... Hvordan virker den?

Gjest Blanca
Skrevet

Joico K-pac er en proteinkur som virker oppbyggende og vitaliserende på slitt og behandlet hår. Tror håret ditt slik du beskriver det kunne hatt nytte av en slik kur.

Gjest Deception
Skrevet

Den rosa serien gir knapt pleie, synes jeg. Jeg har hatt shampo i både nr. 1 og 2, samt balsam. Etter en stund ble håret tørt som strå, og hodebunnen klødde. Min favorittserie er Kerastase Resistance, men hvis du har tørt/grovt hår, trenger vel håret først og fremst fuktighet, altså den gule Nutritive-serien. Masquintense-kuren derfra er kjempebra, og finnes for fint hår eller for grovere hårtyper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...