Gå til innhold

Program om hus og interiør på tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noe slikt for tiden? Ser ingenting jeg, men det kan jo hende det er midt i beste barneleggetid slik at jeg ikke får det med meg.

Ser dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du svensk TV4 har de vel et par faste programmen; Bygglov og Ãntligen hemma, ikke sikker på når de går.

Skrevet

På tvnorge går "Hus til salgs" på onsdager kl 20:30.

Hvis du har BBCprime, så går det mange programmer om hus om morningen, og om kvelden, kl 19:00.

Skrevet

På Discovery går det noen superfine programmer som heter Grand Designs.

Står litt om det her.

Gjest -eline-
Skrevet
På Discovery går det noen superfine programmer som heter Grand Designs.

Står litt om det her.

Åh? Går det på Discovery? Det er det eneste husprogrammet jeg virkelig fulgte med på i UK, må faktisk innrømme at jeg savner det litt. Flott program å drømme seg bort i... Mange nydelige hus!

:-D Når er det det går?

Skrevet

Går på Discovery Travel & Living, men jeg er ikke heeelt sikker på hvilke dager.

Gjest -eline-
Skrevet
Går på Discovery Travel & Living, men jeg er ikke heeelt sikker på hvilke dager.

Æsj den har vi selvsagt ikke... tror heller ikke jeg gidder å betale 139 kr ekstra i måneden for å få den :sjenert:

Gjest Fruktfat
Skrevet
Har du svensk TV4 har de vel et par faste programmen; Bygglov og Ãntligen hemma, ikke sikker på når de går.

äntligen hemma er ferdig for sesongen, og bygglov har tatt over. de går tirsdager klokka 20.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...