Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

- i følge Universal så har Stronger solgt nesten 100 000 på under åtte uker !! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest *Fiona*
Skrevet

Og det er... ikke den gamle hit'en til Britney i ny utgave, regner jeg med?

Gjest Gjesta
Skrevet

*fnis*

nei det er det så klart ikke !!

Vi snakker selvsagt om Werners testamente, hans siste album som bare har vært i salg i drøye sju uker :):hoppe:

Skrevet

Kjempeflott og ikke så rart med det talentet han hadde. Så et program om han på nrk for noen uker siden og jeg må innrømme at jeg ikke ante han var så flink. Synd at man ofte oppdager sånn etterpå.

Så nå forstår jeg "fanklubben" hans så inderlig og han var heldig som hadde deg Evelina i bresjen for forumet om hans musikk. :kose:

Noen av sangene hans er virkelig til å få gåsehud av.

Skrevet

Fortsetter det slik så klarer han vel nesten å slå Dimmu Borgir snart.

Skrevet
Kjempeflott og ikke så rart med det talentet han hadde. 

Men nå har nok bortgangen hans mer å si for dette salgstallet.

Gjest Gjesta
Skrevet
Kjempeflott og ikke så rart med det talentet han hadde.  Så et program om han på nrk for noen uker siden og jeg må innrømme at jeg ikke ante han var så flink. Synd at man ofte oppdager sånn etterpå.

Så nå forstår jeg "fanklubben" hans så inderlig og han var heldig som hadde deg Evelina i bresjen for forumet om hans musikk.  :kose:

Noen av sangene hans er virkelig til å få gåsehud av.

:)

Til Prikken og DD har jeg så klart ingen kommentar

Skrevet
Og det er... ikke den gamle hit'en til Britney i ny utgave, regner jeg med?

:ler: den va go`

Skrevet
Men nå har nok bortgangen hans mer å si for dette salgstallet.

Det er min teori også ;) Skal man se helt kynisk på det så var albumlanseringen perfekt timet i forhold til bortgang og julehandel.

Gjest Gjesta
Skrevet

keep in mind at denne platen ikke har hatt noen som helst form for rekamelansering

Skrevet

Jan Werners død var vel reklame nok kan jeg tenke meg.

(forstår ikke helt hvordan jeg skal kunne formulere dette uten å høres ufattelig spydig ut. Er ihvertfall ikke meningen)

Skrevet (endret)

Evelina- kutt ut, det høye salgstallet skyldes ene og alene at Jan Werner er død og at dødsfallet fikk mye oppmerksomhet i pressen. NRK dokumentaren som ble sendt rett før jul har nok også bidratt med mye.

Dette skjer hver eneste gang en kjent artist dør, enten norsk eller utenlandsk. Det er ikke meningen å høres ufølsom ut men ikke lat som om dette ikke har skjedd før. Det blir bare dumt.

James Brown er også død og selger som aldri før.

Endret av Antoinette
Gjest baby-E
Skrevet
Evelina- kutt ut, det høye salgstallet skyldes ene og alene at Jan Werner er død og at dødsfallet fikk mye oppmerksomhet i pressen. NRK dokumentaren som ble sendt rett før jul har nok også bidratt med mye.

Dette skjer hver eneste gang en kjent artist dør, enten norsk eller utenlandsk. Det er ikke meningen å høres ufølsom ut men ikke lat som om dette ikke har skjedd før. Det blir bare dumt.

James Brown er også død og selger som aldri før.

Hvorfor skal du ALLTID være så jævla krass? Kan ikke du bare la Evelina kose deg med de høye salgstallene da?

Skrevet

Klart hun kan glede seg over salgstallene men jeg begynner jo å lure når hun ikke kobler sammen Jan Werners dødsfall med de høye salgstallene og sier at albumet ikke har blitt "reklamert" for.

Bedre reklame enn et dødsfall finnes ikke.

Gjest Gjesta
Skrevet

Drit og dra, Anton, Werner har solgt nær en million plater, og samme hva du sier kan du ikke ødelegge humøret mitt ;)

Skrevet
Drit og dra, Anton, Werner har solgt nær en million plater, og samme hva du sier kan du ikke ødelegge humøret mitt ;)

Kan jeg få spørre hvorfor du er så glad for at han selger mye? Er det fordi flere mennesker har "funnet" han som musiker? Burde man ikke heller være litt lei seg for at han aldri kommer til å lage noe nytt enn hvor mye han selger som død?

Jeg må si meg enig med antoinette, man må ikke komme her å si at det ikke har vært reklame rundt denne skiva, uansett om det er en kampanje eller ikke. All press is good press-- remember.

Gjest Gjesta
Skrevet
Kan jeg få spørre hvorfor du er så glad for at han selger mye? Er det fordi flere mennesker har "funnet" han som musiker? Burde man ikke heller være litt lei seg for at han aldri kommer til å lage noe nytt enn hvor mye han selger som død?

kan man ikke begge deler? ;)

Skrevet

Jo forsåvidt, jeg er vel litt hemmet over at jeg aldri tenker i de retninger selv. :kgblunk:

Gjest Gjesta
Skrevet

positive thinking, my friend, positive thinking :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hoho, nei nå synes jeg du oppfører deg stein her! Det er jo helt omvendt, en skal glede seg over restene istedenfor å gråte over det som ikke er mer. Herrejesus, skal en gå rundt og tenke sånn, kommer en til å drukne i depresjonens dyp

ja dette var en poetisk dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...