Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang vært borti en sånn fyr som du synes er ufordragelig, men som du samtidig blir irriterende tiltrukket av. Har truffet en sånn fyr gjennom en venninne, vi er totalt forskjellige. I blant får jeg inntrykk av at han bare MÅ finne ut hva jeg mener om noe, slik at han kan mene det motsatte. Og selvsagt er han nydelig å se på, og vet det selv. Han vet akkurat hvordan han skal få det til å koke i toppen hos meg, og så ler han den vemmelig sjarmerende latteren sin. Men i jula fikk jeg se en litt annen side hos ham, (skal ikke gå i detaljer, for hvem vet om han ikke spionerer her inne også). Men det er akkurat som han er veldig glad i å erte meg, mens han oppfører seg ganske normalt mot andre :-p

Er det noen av dere som har startet med et sånt hund/katt-forhold hvor dere har blitt sammen til slutt (og ikke tatt livet av hverandre)?

Krysser fingrene for at dette ikke blir flyttet til kjæledyrforumet :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 av 2.

1, Han er hva han gir utrykk for. En dust som bare er interessert i å kverulere.

2, Han gjør det på en søt måte for å sjamere (?)

Skrevet

Jada, tidligere ble jeg bare tiltrukket av slike typer. Og ingen av de forholdene varte mer enn et par måneder. Kjedelig å krangle etc. hele tiden, man bli sliten, rett og slett...

Skrevet

Joda, har vært borti en sånn en. Sjarmerende som fy, men utrolig slitsom i lengden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...