Gå til innhold

Minidrivhus fra Ikea.

Anbefalte innlegg

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Har ikke Ikea hatt noen små minidrivhus til salgs for en tid tilbake eller tar jeg feil? Er det noen som vet om disse fremdeles er i salg?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Det har de, fant det ikke på nettsiden, men så er den noe mangelfull når det kommer til litt mer sære ting. Enten så har de den på butikken nå, eller så er det kanskje en sesongvare? Dermed burde den vel komme inn i butikken sånn etter at salget er over kanskje? (bare antagelser fra min side).

Jeg skal kjøpe slikt drivhusskap i stål&glass som jeg kan ha på verandaen når vinteren er over. (vinter? hvilken vinter?), men tror nok jeg må ha noen slike minidrivhus i vinduskarmen på kjøkkenet før den tid.

Skrevet

Tror det er sesongvare. Jeg var der i dag, og så ingen minidrivhus. Mener å huske at jeg kjøpte mitt rundt påsketider.

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Ja, de nettsidene til Ikea er nesten like tragiske å finne frem på som det varehusene er, jeg finner de heller ikke på nettet.

Tusen takk for svar eline og Lavinia. Får satse på at det er en sesongvare som kommer igjen nå til våren, høst og vinter er tross alt ingen sesong for planting :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...