BergensAnd Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Ta den store kaffetesten her ... Sjøl er jeg Soy Latte (hvis noen kunne forklare det for meg ville jeg blitt glad ) You Are a Soy Latte At your best, you are: free spirited, down to earth, and relaxed At your worst, you are: dogmatic and picky You drink coffee when: you need a pick me up, and green tea isn't cutting it Your caffeine addiction level: medium
Gjest niomi Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 ***You Are an Iced Coffee*** At your best, you are: hyper, modern, and athletic At your worst, you are: cheap and angsty You drink coffee when: you're out with friends Your caffeine addiction level: medium BergensAnd: SoyLatte er Kaffe Latte med soyamelk i stedet for vanlig melk.
Gjest Talula Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 ***You Are an Espresso*** At your best, you are: straight shooting, ambitious, and energetic At your worst, you are: anxious and high strung You drink coffee when: anytime you're not sleeping Your caffeine addiction level: high
wind-up bird Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 You are a Black Coffee At your best, you are: low maintenance, friendly, and adaptable At your worst, you are: cheap and angsty You drink coffee when: you can get your hands on it Your caffeine addiction level: high
wind-up bird Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 Sjøl er jeg Soy Latte (hvis noen kunne forklare det for meg ville jeg blitt glad ) Soya latte. En latte laget med soyamelk tenker jeg
Antoinette Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 Soy latte- drikkes av kvinner med langt hår (under armene). Bivirkning er evig diare. Og det smaker dynge.
Røverdattera Skrevet 4. januar 2007 #8 Skrevet 4. januar 2007 You Are a Frappacino At your best, you are: fun loving, sweet, and modern At your worst, you are: childish and over indulgent You drink coffee when: you're craving something sweet Your caffeine addiction level: low ...min favorittkaffe ...vil ha Starbucks hit NÅ
Sniglå Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 You are a Black Coffee At your best, you are: low maintenance, friendly, and adaptable At your worst, you are: cheap and angsty You drink coffee when: you can get your hands on it Your caffeine addiction level: high ← Samme her, det verste var at mye av det stemmer
Gjest StoreSky Skrevet 4. januar 2007 #10 Skrevet 4. januar 2007 Espresso! At your best, you are: straight shooting, ambitious, and energetic At your worst, you are: anxious and high strung You drink coffee when: anytime you're not sleeping Your caffeine addiction level: high ...stemmer nok det....
Gjest Fruktfat Skrevet 4. januar 2007 #11 Skrevet 4. januar 2007 ***You are a Black Coffee*** At your best, you are: low maintenance, friendly, and adaptable At your worst, you are: cheap and angsty You drink coffee when: you can get your hands on it Your caffeine addiction level: high morsomt, jeg som drikker kaffe en gang annenhver måned!
Miracl3 Skrevet 5. januar 2007 #12 Skrevet 5. januar 2007 You Are a Frappacino At your best, you are: fun loving, sweet, and modern At your worst, you are: childish and over indulgent You drink coffee when: you're craving something sweet Your caffeine addiction level: low
Gjest Grønn Frosk Skrevet 5. januar 2007 #13 Skrevet 5. januar 2007 You are a Black Coffee At your best, you are: low maintenance, friendly, and adaptable At your worst, you are: cheap and angsty You drink coffee when: you can get your hands on it Your caffeine addiction level: high
Gjest Emera Skrevet 5. januar 2007 #14 Skrevet 5. januar 2007 Mange av de testene derfra har stemt bra på meg, men denne var helt på jordet...
Mirepoix Skrevet 5. januar 2007 #15 Skrevet 5. januar 2007 You Are a Frappacino At your best, you are: fun loving, sweet, and modern At your worst, you are: childish and over indulgent You drink coffee when: you're craving something sweet Your caffeine addiction level: low ...min favorittkaffe ...vil ha Starbucks hit NÅ ← Samme som deg jeg:D
Gjest baby-E Skrevet 5. januar 2007 #16 Skrevet 5. januar 2007 ***You Are a Frappacino*** At your best, you are: fun loving, sweet, and modern At your worst, you are: childish and over indulgent You drink coffee when: you're craving something sweet Your caffeine addiction level: low
mysan Skrevet 8. januar 2007 #19 Skrevet 8. januar 2007 Svaralternativene var helt på jordet i forhold til meg. Jeg trykker for det første på slumreknappen på klokka minst seks ganger før jeg står opp og sjangler til badet.. ingen av alternativene dekker den. Videre får jeg kaffen min fem av ukens seks dager fra kaffemaskinen på jobben... ikke noe alternativ på det heller... Så etter litt elling og melling og telling på fingrene for å komme så nært som mulig, ble jeg: You Are an Iced Coffee At your best, you are: hyper, modern, and athletic At your worst, you are: cheap and angsty You drink coffee when: you're out with friends Your caffeine addiction level: medium Og det stemmer da naturligvis heller ikke, ikke på ETT punkt.
Rainbow Brite Skrevet 9. januar 2007 #20 Skrevet 9. januar 2007 Litt enig med mysan, savnet mange svaralternativer.. I tillegg drikker jeg basically aldri kaffe, men likevel, denne passet som fot i hose! ***You Are an Espresso*** At your best, you are: straight shooting, ambitious, and energetic At your worst, you are: anxious and high strung You drink coffee when: anytime you're not sleeping Your caffeine addiction level: high
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå