Gjest Nèa Athina Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Heihei! Vi skal sette i gang salgsprosessen av huset vårt. Hva tar egentlig eiendomsmeglerne i kommisjon? Er det en viss prosent? Og burde vi sjekke ut flere eiendomsmeglere for tilbud? Kan du anbefale noen i Østfoldsområdet? Eller er det kanskje noen vi ikke burde velge? Tusen takk for svar
Karmøy Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Sjekk flere! Da vi solgte for 5 år siden sparte vi over 20 000 på å velge Eiendomsmegler 1 fremfor Notar. De tar en viss prosent av salget ja...og så har de salgspakker....med et visst antall annonser/visninger etc. med forskjellige priser.
Mrs. E Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Hei! Det varierer litt, noen kjører kampanjer på ulike ting osv. Men de billigste er ikke alltid de beste. Jeg styrer klart unna Notar og Remax, men i østfoldsområdet ville jeg anbefalt Garanti. Ei venninne av meg solgte huset sitt gjennom de og var knall fornøyd!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Du bør sjekke flere og helst prute litt. Jeg fikk både fjernet prosentene over prisantydning de skulle ha, og prutet prisen ned rundt 5000,-. Tilsammen sparte jeg rundt 15000,- på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå