Gå til innhold

Minimalistisk vinholder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny vinholder, men jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i en som er slik jeg vil ha den. Den må være minimalistisk i stilen, så smijern med runde snirkler er ikke aktuelt. Helst vil jeg ha en som står på gulvet, men en vegghengt en kan også fungerere. Helst skal det være plass til minst 10-12 flasker (og derfor tenkte jeg at vegghengt kanskje blir for tungt..?).

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er fin ja! Hvis noen har tips til hvor jeg kan få tak i den, eller noe som likner, så blir jeg glad. :) Kan jo hende fanteri.com får den inn igjen også, kan jo sende dem en mail..

Skrevet

Den har vi, og den er veldig fin! Vi har ikke fått hengt den opp etter at i flyttet, da, for vi klarer ikke helt å bestemme oss for hvor vi skal ha den...

Skrevet

Og etter et kjapt googlesøk fant jeg ut at de selger herstal på glasmagasinet.. Vakke verre nei. :ler:

Gjest ~Alwa~
Skrevet
Eller denne - også fra Rosendahl.

Tenke også jeg skulle tipse deg om den. Fin :hjerte:

Skrevet (endret)

Vi har dette vinstativet fra Rosendahl (navn: Vinetube). Det er veldig minimalistisk og veggnehgt. Det koster rundt 700 kr. og du får kjøpt det på Glasmagasinet og Jernia :) Kjempefornøyd!

Endret: jeg så først etter jeg hadde svart at noen over hadde anbefalt denne...hehe

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...