Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som vet om man kan få kjøpt de nye veskene (med det tradisjonelle mønsteret, men i friske farger) fra Louis Vuitton i Oslo? I så fall hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LV Vesker selges ikke over disk Norge, ikke hvis de er ekte hvertfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor gidder du å kjøpe en ekte Louis Vuitton veske..... alle kommer til å tro at den er faik uansett. Halve norge går jo rundt med slike vesker, og jeg tror ikke det er så veldig mange fjortiser som har råd til å kjøpe seg vesker til 5000 (de billigste) +

Så kjøp heller en faik en sånn som alle andre gjør...

Skrevet

det kan være at fjortiser ikke har råd til det, gjest, men det var da ikke det hun spurte om heller. Å det kommer vel ikke an på hva ANDRE

tror???? Jeg har en ekte prada håndveske og om andre tror den er fake eller ikke bryr meg midt bak så lenge jeg vet den er ekte selv......

Du kan sjekke på BrandsBoutique.com, der skal man kunne bestille fra Louis Vuitton og andre kjente merker.

Har ikke prøvd det selv men fikk det anbefalt av en venninne....

Veskene er bare utrolig kule......

Lykke til.. :)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det nærmeste stedet for å kjøpe ekte LV vesker er nok København, D&G og Gucci har også egne butikker/forhandlere der. LV er lekkert og kombinere med ett lite Hermes skjerf i halsen, da får du en "look" som sier det meste.

Milla

Gjest Mettan (ikke innlogget)
Skrevet

Louis Vuitton har også butikk i Stockholm, hvis det skulle være av interesse! :D Som jeg har nevnt i en tidligere tråd er det også mulig å kjøpe via div. nettauksjoner, men sjansen for å bli lurt er da selvfølgelig til stede.

Er forresten enig med Skusla når det gjelder hvor "viktig" en synes det er at en veske er ekte eller ikke; det er jo hva det betyr for en selv som teller! For meg er det helt uaktuelt å kjøpe kopier, da kjøper jeg heller noe helt annet! Synes ikke om ting som gir seg ut for å være noe annet enn det det er...

En fin dag til dere alle!! :D

Mettan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...