Tonjemor Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Vi har bestemt oss for å gifte oss i utlandet. Vi har funnet et slottskapell i Danmark som vi ønsker å bruke til selve vielsen. Problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal gå fram når det ikke er sjømanskirke eller ambasade vi skal gifte oss i. Er det mulig at vi må gifte oss her hjemme først og bare ha en sermoni i Danmark? Noen som har giftet seg i utlandet, men som har gjort det utenom ambassade eller sjømanskirke?
emilippa Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Jeg tror at brudepikene.no kan hjelpe deg med alt, men det koster selvfølgelig litt penger da. Vi skal gifte oss på en strand og da fikset reiseselskapet alt sammen for oss. Lykke til:)
Tonjemor Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2007 Har sendt forespørsel til de før jul, men har enda ikke fått noe svar på det. Jeg får spørre de igjen..
*Emma* Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Vi gifter oss i USA med "vanlig" amerikansk prest. Går det ikke ann å finne en meninghet i nærheten - sånt finnes vel på nett også bare ringe dem å høre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå