Kaffeavtalen Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Går det an å fryse både kolonne og rad samtidig? Det kunne vært utrolig kjekt akkurat nå.
reddevil Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Ja det er mulig. Still deg i "boks" B2 og trykk på frys så låses den første raden og kollonnen.
Kaffeavtalen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2007 Tusen takk for svar:) Det virket. Da lærte jeg noe nytt i dag også
Titti72 Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Hvordan legger jeg sammen kollonne f.eks. B og D og får svaret i F? Antall i B skal x med prisen i D....
Kaffeavtalen Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2007 I (feks ) F2 Skriver du da[= B2xD2] og trykker enter Hvis du ønsker samme utregning hele kolonnen nedover så drar du bare i krysset i høyre hjørne av cella
Titti72 Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Min engel!! Og denne tråden skal jeg skrive ut. Glemmer alltid dette, og alt annet, i excel. Tusen takk.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Er det ikke knapper å trykke på for de vanligste formlene, med veiledninger både her og der?
Kaffeavtalen Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2007 Er det ikke knapper å trykke på for de vanligste formlene, med veiledninger både her og der? ← Ikke på så enkle formler som det var spørsmål om i sted. Emn mer kompliserte formler ligger inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå