anka Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 Er ikke denne fin eller!!!??? Svigemor jobber hos en baker her vi bor så jeg håper hun fikser denne!!!! http://www.jeneva.com/wedding/photo/slide32.jpg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 Ja, den var kjempe flott. En drømm!! Det såg ut som den var pyntet med marengs.. Så eventyr aktig var den 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephilia Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Til å spise opp!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei hei! Skikkelig nyyydelig kake, det må jeg si! Men bare lurer, er det ikke litt vanskelig å skjære av den da... med tanke på å spise den også??? Men den var bare rålekker Lykke til videre alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Mmmmmm nå fikk jeg lyst på kake Den var fin den!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå