Gå til innhold

Brudepynting

Pludre

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg skulle gjerne fått noen tips angående brudepynting. Hva må jeg regne med at det koster ?? Jeg har ringt litt rundt og noen tar timepris, mens andre tar pakkepris. Jeg fikk vite at bare for håret koster det 700 kroner pr/time. Og for brudesminke 600. Da er ikke prøvetime inkludert. Og hvor lang tid regner man at det tar ? Håret mitt rekker til livet. Den pakken jeg har fått tilbud om koster 2500. Det er inkl. prøvetime og den omfatter hår, sminke, negler og påkledning/klargjøring av brudekjolen. Er dette dyrt, eller bør jeg satse på denne ??

Håper noen tar seg tid til å svare, og forteller meg hva dere skal betale for sminke/hår.

Klem fra Pludre12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tussilago: Hvor skal du få ordnet håret ditt? Send evt. privat melding om du ikke vil legge det ut åpent her. Jeg bor også i Drammensområdet. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg skal betale 1400, og det er for hår OG sminke på bryllupsdagen, og prøvetimen er inkludert!! Jeg synes det var en kjempebra pris!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pludre.

Lenge siden sist nå.

Jeg har fått en pakkepris på 2000. Dette inkluderer hår, sminke, påkledning, sjampis, ost og kjeks, ja stort sett alt.

Min frisør regnet ut at dette ville ta ca fire timer.

Jeg har også hår ned til livet.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

August Drammen: Jeg skal til en frisør i Vikersund som heter Lord og Lady, blir kanskje langt å reise for deg på en dag med stress fra før, jeg bor ikke i Drammen men brudestasen må ordnes der eller i Hønefoss og da ble det Drammen.

Lykke til!

Tussilago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt på Bibbis, men det er så mye tull der nå - slik at jeg vurderer å bestille et annet sted, men vet ikke hvor. Skal ringe litt rundt til uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg får en pris på 1600 for håroppsetting og sminking + prøvetime. Synes ikke det var så gæren pris.

OBS! Jeg anbefaler deg å ta kontakt med en salong så fort som mulig. Jeg har også hår ned til livet og de fleste frisører synes det kan være vanskelig å sette opp så langt hår (det ideelle er om det rekker omtrent til skuldrene). Jeg har allerede hatt 3 prøvetimer og vi har ennå ikke funnet ut hvordan vi skal gjøre det!

Jeg gifter meg 6. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for en brudepakke. Da får jeg hudpleie, massasje, fotpleie, lusnj, håropsett og make -up inkl prøvetime for kr. 2500 ca.

Synes ikke det var dyrt i det hele tatt jeg. Det var noe annet med i den pakka også som jeg ikke husker helt....hmmmmm12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...