Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Tenkte kanskje å kjøpe en GPS i bursdagsgave til min kjære... Noen som har gode erfaringer, bør helst ikke koste så innmari mange 1000 lappene. Helst lett og bruke også Takker
Fru.U Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Vi ga GPS i julegave til svigerfar og i den forbindelse gjorde jeg litt research. Mitt inntrykk er at de billigste modellene generelt er søppel. Jeg har også inntrykk av at det er tryggest å satse på TomTom eller Garmin. Vi endte opp med TomTom One til svigerfar og han er i hvertfall kjempefornøyd. Du får den for under 2500,- her, det var det billigste jeg kunne finne: http://www.idedata.no/indeks.asp?p=butikk/...39AE1F6F688304F. Denne er typisk plug and play og er lett å forstå. Lykke til.
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Det hørtes jo kjempetopp ut, og under der jeg hadde satt prisgrensa. Takk for svar
Gjest niomi Skrevet 5. januar 2007 #4 Skrevet 5. januar 2007 Vi har Garmin Quest. Og er veldig fornøyd med den. Det er en bil-GPS, men den er liten og vanntett, som var av våre krav, da vi også skal bruke den når vi sykler. Den er også så liten at man gidder å ha den i dagssekken når man trasker gatelangs i en eller annen by. Så kan man tracke turen i etterkant. Moro. Skjermen er forholdsvis liten, men jeg syns ikke det gjør noe, for når jeg kjører bil etter GPS-en, sitter jeg jo ikke og ser på kartet, men veien, og følger stemmeangivelsen. Vi betalte 3.500,- så det er jo også en billig GPS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå