Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Er det noe som heter "festeblødning"? Hva er evt. det?
Nurken Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Det er når det befruktede egg fester seg tillivmorveggen det er visstnok 6-8 dager etter befruktning, og noen får da en lett rosa blødning..Har ikke så peil på dette, men såpass vet jeg
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Var det jeg trodde også.. Så det er kanskje ikke det samme hvis det er kun 5 dager siden og fargen er forholdsvis mørk da?..
Nurken Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Vet ikke....en dag fra eller til...hm...sies det er etter ca 6-8 dager...Hm..du får kanskje svar fra andre som vet mer Håper for deg!!
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Åj.. Nei, jeg kan ikke tillate meg å tenke tanken engang..
angelou Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har hørt at festeblødning mellom 5-10 dager er normalt. Selv fikk jeg bare noen bittesmå brune klumper i trusa 5 og 6 dager etter EL, men skjønte ikke hva det var da, men det gjorde jeg noen uker etterpå
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2007 #7 Skrevet 5. januar 2007 Var ikke mye her heller. Bare bitte litt mørke brunt i går. I natt og i dag er det ingenting. Jeg har veldig regelmessig mens og har da aldri hatt blod i trusa, midt i mellom før.. :klø: Den som lever får se.
angelou Skrevet 5. januar 2007 #8 Skrevet 5. januar 2007 Spennende da Er jo noen som har en liten blødning når de har EL også, men hvis den har vært så er det jo muligheter her vil jeg si Lykke til!
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2007 #9 Skrevet 5. januar 2007 EL var DEN dagen for nå 6 dager siden den.. Så, ja det er spennende.. Men blir irritert på meg selv, som i det hele tatt tenker tanken alt nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå