Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det noe som heter "festeblødning"? Hva er evt. det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er når det befruktede egg fester seg tillivmorveggen :) det er visstnok 6-8 dager etter befruktning, og noen får da en lett rosa blødning..Har ikke så peil på dette, men såpass vet jeg :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Var det jeg trodde også.. Så det er kanskje ikke det samme hvis det er kun 5 dager siden og fargen er forholdsvis mørk da?.. :forvirret:

Skrevet

Vet ikke....en dag fra eller til...hm...sies det er etter ca 6-8 dager...Hm..du får kanskje svar fra andre som vet mer :) Håper for deg!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Åj.. Nei, jeg kan ikke tillate meg å tenke tanken engang.. :)

Skrevet

Jeg har hørt at festeblødning mellom 5-10 dager er normalt. Selv fikk jeg bare noen bittesmå brune klumper i trusa 5 og 6 dager etter EL, men skjønte ikke hva det var da, men det gjorde jeg noen uker etterpå ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Var ikke mye her heller. Bare bitte litt mørke brunt i går. I natt og i dag er det ingenting. Jeg har veldig regelmessig mens og har da aldri hatt blod i trusa, midt i mellom før.. :klø: Den som lever får se.

Skrevet

Spennende da :) Er jo noen som har en liten blødning når de har EL også, men hvis den har vært så er det jo muligheter her vil jeg si :sjenert: Lykke til!

Gjest Gjesta
Skrevet

EL var DEN dagen for nå 6 dager siden den.. Så, ja det er spennende.. Men blir irritert på meg selv, som i det hele tatt tenker tanken alt nå.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...