Gjest anonym nå Skrevet 12. februar 2003 #1 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg er en jente som har et litt flaut spøsmål , så derfor ønsker jeg å skrive som gjest nå, håper det går greit. Det jeg lurer på er hva som er "normal" dybde i skjeden? Og hvordan greier mann å få plass til en pi** som er 20 cm lang eller lengre? Hvis dere kjenner med fingeren, greier dere å kjenne livmortappen da? Og hvis dere bruker tampong får dere den da langt oppi? :oops: Jeg har litt komplekser for jeg føler at jeg er så alt for lite dyp. Så jeg håper at noen kan fortelle meg litt mer om disse tingene. Hilsen en som lurer veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 12. februar 2003 #2 Del Skrevet 12. februar 2003 Tror skjeden er ca 12-14 cm dyp, men fordi den er så tøyelig er det ikke noe problem med adskillig større saker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 12. februar 2003 #3 Del Skrevet 12. februar 2003 Tror ikke der er noen "normal" dybde hos jenter. Der er nok et gjennomsnitt på dybden vår, som det er et gjennomsnitt på gutters lengde. Men er jo kanskje litt vanskelig å måle oss på samme måte Og vi er jo i tillegg litt tøyelig som hun over sier. Der er nok gutter/menn som er for store for sine damer, akkurat som der er gutter/menn som er litt for liten for enkelte. En tampong skal vel aldri langt opp? Vet ikke jeg, siden jeg har brukt tampong rundtom 10 ganger i løpet av de 10 årene jeg har hatt mensen Livmortappen har jeg kjent ja, men det er vel ikke der jeg "ender" :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #4 Del Skrevet 12. februar 2003 tror ikke du skal engste deg så mye, du er nok helt innenfor "normalen". skjeden blir dessuten lengre og mer elastsisk når du er opphisset, akkurat som mannens lem blir større. bruker ikke å presse tamponger langt inn, det holder å bare plassere den rett innenfor skjedeåpningen (for meg iallefall). kan kjenne livmortappen min også, men har aldri hatt seksuelle problemer av den grunn. har sjekket, og det "normale" er faktisk å kjenne livmortappen 3-4 cm opp i skjeden. ved sex blir dette litt annerledes, fordi du er opphisset og nok bruker litt andre stillinger. mange kvinner (10-20%) har også såkalt bakovervendt livmor, uten at det skaper store problemer for dem. hvis du bekymrer deg en hel del p.g.a dette, bør du ta en undersøkelse hos legen. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Skjeden er i gjennomsnitt 7 cm lang, men fungerer som en ballong, derfor kan vi få i oss ting som er mye større. Jeg vet dette fordi vi har nettopp hatt om dette på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå