Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Moderat Thor
Skrevet

En dag treffer han kanskje en som er større og sterkere enn han selv. Da er det nok ikke fullt så diggggggg.

Gjest gjesta
Skrevet
En dag treffer han kanskje en som er større og sterkere enn han selv. Da er det nok ikke fullt så diggggggg.

Tror du ikke? Han synes jo det er "gøy" å bli pådømt fire voldstilfeller på en natt, selv om han ble liten og redd bare ved synet av en liten biltyv fra Jæren.

Skrevet

Hans mor er sikkert kjempestolt av å ha en sånn samfunnsengasjert og aktiv sønn.

Gjest gjesta
Skrevet
Hans mor er sikkert kjempestolt av å ha en sånn samfunnsengasjert og aktiv sønn.

Ikke sant, publiserer på internett og greier! Stort!

Skrevet

Han kan jo til og med skrive. Vel, nesten.

Gjest gjesta
Skrevet
Han kan jo til og med skrive. Vel, nesten.

:ler:

Og folk sier at jeg er ond!

Skrevet

Wow! Akkurat mannen jeg er på jakt etter. Nam nam.

Blir sikkert like gøy når han er 18 og kan dømmes for ting og!

Gjest gjesta
Skrevet (endret)
Wow! Akkurat mannen jeg er på jakt etter. Nam nam.

Blir sikkert like gøy når han er 18 og kan dømmes for ting og!

Han har da allerede blitt dømt for flere tilfeller av vold. Man må ikke være 18 for å kunne dømmes her i landet.

Dette er vel et godt eksempel på et prakteksemplar av en drittunge. Husarrest ja, nå tør han sikkert ikke banke opp flere.

Endret av Zari
Gjest Kaffomann
Skrevet (endret)

Du må'kke komme hær å komme hær, ellers kåmmer jeg å slår deg.

Endret av Kaffomann
Skrevet

Jeg hørte om en gutt/mann som er i Norgeseliten innenfor sin gren av kampsport.

Tidlig på nyttårsaften hadde han kommet i krangel med en kar i en større by her i landet. Han var blitt "truet" med juling :ler: , men valgte å gå fra stedet sammen med venner uten å gjøre noe. Da hadde han blitt angrepet bakfra og slått i hodet (kun delevis treff) med en tom ølflaske.

Og det var det ! :ler:

Før vennene hans forstod hva som skjedde hadde han reagert instinktivt og iløpet av sekunder var denne "tøffingen med ølflaska" nesten drept.

Det hadde vært riktig mann for denne 17-åringen å prøve seg på :ler:

Skrevet

Samme skjedde med meg. Jeg og en kompis ble overfalt og trua med pistol av to jævler rusa på amfetamin. Det tok ET OG ET HALVT år før rettsaken kom opp og jeg husker jeg satt på røykerommet i pausen når de to kom inn og lo av hele rettsaken og at det hele "gikk deres vei". Det endte med at det ble en FORMILDENE OMSTENDIGHET for de to pga at det hadde tatt så lang tid før rettsaken kom opp og dermed fikk de to mnd samfunnstjeneste.

Fra og med den dagen mista jeg all respekt for det norske rettssystem.

Skrevet

Hoho! Han der kommer til å gå på en skikkelig smell før eller senere! Sannsynligvis før...

Gjest Silmarill
Skrevet

For en dust og for et system - hva annet skal man si :overrasket:

Fra og med den dagen mista jeg all respekt for det norske rettssystem.

Det skjønner jeg godt etter en sånn episode! Det værste og triste er at ditt tilfelle desverre ikke er unikt!

Skrevet

Denne guttungen har neppe begynt med denne oppførselen det siste året, og da lurer jeg på; hvor pokker har barnevernet vært hen i oppveksten hans?

Det finnes institusjoner for unger som begynner å gå i den retningen der hvis foreldrene ikke makter å stoppe det.

Jeg vil dessuten anta at denne ungen har en diagnose han antakelig går rundt umedisinert for..

Stakkars foreldre, dersom de er normale oppegående mennesker... kan ikke være innmari morsomt å se hva ungen har blitt. En gang var han også en søt liten fyr som gikk i barnehage og likte å sitte på fanget og se på barnetv.

Hvor pokker har barnevernet vært?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...