sweetdana Skrevet 4. januar 2007 #1 Skrevet 4. januar 2007 Skal kjøpe en spillkonsoll nå i januar, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe x-box eller playstation.. Noen som har gode argumenter for eller i mot?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. januar 2007 #2 Skrevet 4. januar 2007 Hva som er best vet jeg ikke,men jeg synes iallefall playstation har mye morsommere spill.
Bønna Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Bruk heller pengene på et nytt grafikkort til datamaskinen din. Mye bedre.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 X-Box 360 har nok mye bedre grafikk og sånt, men er jo en god del dyrere enn Playstation 2 da (3'ern, som skal bli dritdyr, har vel ikke kommet helt ennå?), men Playstation 2 syns også jeg at har morsommere spill (har PS2 selv). Skulle jeg derimot kjøpt noe nå ville jeg heller kjøpt Nintendo Wii
billie Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Jeg fikk PS2 til jul av sambo.. (den rosa!! ) Og er veldig fornøyd med den.. masse bra spill for både meg og han.. Synes også det er gøy å spille buzz eller singstar når jentene møtes for å ta noen øl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå