aline Skrevet 12. februar 2003 #21 Del Skrevet 12. februar 2003 spørsmålet var til Chimp, jeg bare trykket ok før jeg fikk summet meg til å skrevet det på. Du liker jo å se på menn, den er vi jo ferdig med! Uten å tenne på dem. Helt greit det i mitt hode! Det virker jo som det er du som sliter med hvem du er, ingen andre! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. februar 2003 #22 Del Skrevet 12. februar 2003 Ærlig talt, Aline! D var jo for å sette d litt på spissen.... Selvfølgelig kan jeg se på mangt og mye jeg ikke tenner på, men aller helst vil jeg nå se på d jeg liker best da....og, du, hverdagen min er overkommelig den også, så vidt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #23 Del Skrevet 12. februar 2003 ja jeg sliter litt med dette, fordi det er endel som kaller meg homo. jeg lurer bare på hva dere synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. februar 2003 #24 Del Skrevet 12. februar 2003 Du har jo hørt hva vi syns, men du er jo ikke enig..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #25 Del Skrevet 12. februar 2003 nei, og poenget er heller ikke at jeg skal være enig. jeg ber dere bare om å begrunne hva det er som gjør med homo. hva er det som gjør meg homo eller bifil hvis dere synes jeg er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. februar 2003 #26 Del Skrevet 12. februar 2003 hvis du ikke har noe meningsfylt å si, ikke svar. takk. Hva er det å tilføye da? Jeg har ingen motforestillinger til at menn har sex med menn, så lenge det er frivillig sex imellom to voksne mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. februar 2003 #27 Del Skrevet 12. februar 2003 Min begrunnelse finner du lenger oppe, men d er jo bare MIN mening. For meg spiller d ingen trille om du el. hvem som helst er hetero, homo el bi.....men jeg kan jo skjønne at du er litt forvirret selv.....hvis du mener dette seriøst da.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 12. februar 2003 #28 Del Skrevet 12. februar 2003 ja jeg sliter litt med dette' date=' fordi det er endel som kaller meg homo. jeg lurer bare på hva dere synes.[/quote'] Jeg har sagt hva jeg tenker; at du kan være bifil. Hvorfor fordi du sier menn er flottere å se på enn damer og fordi du sier du tiltrekkes kun av damer. Da tenker jeg bifil. Fordi du sier det på generelt grunnlag, som om du synes menn er flottere generelt sett. At du sliter fordi andre kaller deg homo, kan jeg forstå. Men kan det være noe mer som gjør at du synes det er problematisk? Kan det hende de treffer et ømt punkt, at det er noe i det? Kanskje du fortrenger dine egentlige tanker og følelser? Hvor gammel er du? Har ikke så mye med saken å gjøre, annet enn at alderen kan ha litt å si hvor godt du kjenner deg selv seksuelt. Og i hvilken grad du er moden nok til å være ærlig mot deg selv når det gjelder din seksuelle legning. Hadde du vært trygg på din egen legning, hadde du kanskje ikke tatt deg så nær av at andre kaller deg homo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ignite Skrevet 12. februar 2003 #29 Del Skrevet 12. februar 2003 Liker du å ha sex med damer? Er du opptatt av brystene deres? Er du god i senga med damer? Hvis ikke, er det et tegn på at du er homofil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2003 #30 Del Skrevet 12. februar 2003 Liker du å ha sex med damer? Er du opptatt av brystene deres? Er du god i senga med damer? Hvis ikke' date=' er det et tegn på at du er homofil.[/quote'] jeg liker å ha sex med damer ja, jeg likte ikke å ha sex med menn. det falt ikke i smak. har aldri vært noen stor fan av bryster, men det kjenner jeg flere menn som mener. det er smak og behag vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. februar 2003 #31 Del Skrevet 12. februar 2003 Er det så nøye hva andre mener og sier? Du vet vel best selv og definerer deg deretter. De menneskene som betyr noe for deg vil vel bli overbevist utifra din egen definering av deg selv. Du setter deg selv i en "bås" og vil at de rundt deg skal sette deg i samme kategori. Folk som sleiver i kommentaren med "homo" er sleivete, eller nysgjerrige eller frekke. Folk som bryr seg vil ta deg for den du er. Du kan jo spørre neste som kaller deg homo hva de legger i det. Kanskje du får et klarere syn på tingene da. Personlig hadde jeg prøvd å gi blanke faen, svart dem som sant er og fått meg noe annet å tenke på. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 12. februar 2003 #32 Del Skrevet 12. februar 2003 Uuuuuuuuunnskyld meg, men har du sett puppene mine eller??? Tydeligvis ikke, for da hadde du ikke slengt på denne jeg synes bare menn ser flottere ut. setningen i innlegget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. februar 2003 #33 Del Skrevet 12. februar 2003 Begynner nesten å lure på om det er en jeg kjenner som har startet denne tråden.. Neida, du er sikkert bare litt biSEKSUELL, kan tenne på begge kjønn. Ikke'no galt i det! De fleste har vel et snev av biseksualitet i seg, enten de er aldri så heterofil eller homofil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #34 Del Skrevet 13. februar 2003 Begynner nesten å lure på om det er en jeg kjenner som har startet denne tråden.. Neida' date=' du er sikkert bare litt biSEKSUELL, kan tenne på begge kjønn. Ikke'no galt i det! De fleste har vel et snev av biseksualitet i seg, enten de er aldri så heterofil eller homofil.[/quote'] nei, hvor mange ganger må jeg gjenta det? jeg tenner IKKE på menn, jeg synes bare de ser bedre ut. det er en forskjell. og nei, jeg har sett mange bryster, og de forandrer ingenting. skal si mange kvinner er latterlig innbilske når det gjelder eget utseendet. jeg er ikke homo, ikke bifil, jeg tenner kun på kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. februar 2003 #35 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvordan klarte du da å ha sex? For meg er det vesentlig å tenne på den jeg skal ha sex med. Sa dessuten ikke bifil, sa biseksuell, og det er en viss forskjell der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steggen Skrevet 13. februar 2003 #36 Del Skrevet 13. februar 2003 Det at du synest menn er finare å sjå på enn kvinner vil i seg sjølv ikkje plassere deg i ein seksuell bås. Me kan synast at mykje rundt oss kan vera fint å sjå på, men det gir ikkje noko svar på seksuell legning. Om du er hetro- bi- eller homo- -fil/-seksuell ut frå di eksprimentering med sex med ein annan mann er eit anna spørsmål. Og den vurderinga har du vel i utgangspunktet ikkje beddd om svar på?! Folk får plassere meg i den båsen dei vil. Eg veit kva bås eg er i/ikkje er i så det plagar ikkje meg kva andre meiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kipling Skrevet 13. februar 2003 #37 Del Skrevet 13. februar 2003 i hva andre mener eller gjør - kan dere ikke akseptere at så lenge man har det gøy og det ikke skader andre må man da kunne ha sex med hvem man vil og hva man måtte ønske. Stå på. Lev livet maks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. februar 2003 #38 Del Skrevet 13. februar 2003 Var d noen som ikke AKSEPTERTE d da....??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grrreit Skrevet 13. februar 2003 #39 Del Skrevet 13. februar 2003 Skjønner godt at enkelte personer stempler deg som homo. Hvem fa** har sex med et annet mannfolk av nysgjerrighetens skyld?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #40 Del Skrevet 13. februar 2003 Morsom debatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå