Gå til innhold

jeg er en mann som har...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

prøvd sex med en annen mann, men bare en gang. jeg synes også at menn er flottere å se på en damer, men jeg er kun tiltrukket av damer, så jeg er ikke homo.

men synes du at jeg høres homo ut? jeg har nemlig fått høre det et par ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

men jeg er jo kun tiltrukket av kvinner! da er jeg ikke bifil! jeg synes bare menn ser flottere ut. og den gangen jeg hadde sex med en mann gjelder ikke for det var ikke av seksuell tiltrekkning, det var bare av nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Høres temmelig bifilt ut for meg, men jeg er jo bare en enkel sjel.

Om en liten stund vil Lumbajack skrive et langt innlegg og fortelle deg at du er homo - bare så du vet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hva er det som gjør meg bifil da? jeg er jo kun tiltrukket av kvinner.

forklar litt bedre... jeg er kun tiltrukket av kvinner sier jeg. da er jeg ikke bifil!

forklar hva det er som gjør meg bifil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du vel hetero da! Verre er det ikke... Blir jo ganske meningsløst å sitte her å diskutere om du er homo-, hetero- eller bifil. Den eneste som kan avgjøre det er jo deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du tuller m oss....!!!! :-? Jeg syns du motsier deg selv! Hvis du

føler deg tiltrukket av kvinner, skulle man tro at d var kvinner du likte å

SE på.... :o Men du sier at du liker å se på MENN fordi de er flottere...

I DON'T GET IT! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg synes menn er flottere å se på. det er alt. jeg er ikke tiltrukket av dem.

utseendet til jenter er ikke så viktig. jeg liker like så godt en middels pen jente, eller en "mindre pen jente" som en pen jente.

jeg er vel ikke bifil hvis jeg kun er tiltrukket av kvinner og ikke av menn? det er vel det som avgjør om jeg er bifil eller ei.

menn er flottere å se på, slik er det bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vrien denne.

La oss snu på dette litt, så også jeg kan sette meg inn i situasjonen, sett at du var kvinne, og kun var tiltrukket av menn, men likevel syntes at kvinner var penere å se på, hva ville du da ha vært...nei, fikk ikke noe bedre svar av den grunn.

Men du, en liten ting...hvordan kan du ha sex med en mann uten å føle deg tiltrukket av dette kjønnet?

Om jeg ikke tar helt feil, krever det vel ørlittegrann opphisselse, for at sex kan være gjennomførbart...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel! Du får syns d du syns, se på gutta og ligge m jentene, pene og

mindre pene. Så lenge d funker for deg, er d vel greit, skulle jeg tro...

Tror ikke jeg har no mer å bidra m her.... :roll::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om jeg ikke tror gjest som startet tråden er noen annen en den samme som har startet totre andre tråder om temaet fortell meg hvem du tenner på, og jeg skal plassere deg i min rette boks... så må jeg jo bare få si dette:

det å synes noen er flotte å SE på, er langt fra det samme som å TENNE på disse menneskene! det å synes noen er flotte eller pene, er VISUELT!!! seksuell tenning hos voksne mennesker, kommer vel forhåpentligvis av mer en et pent utseende! (det gjelder ihvertfall for mitt vedkommende, sjel og personlighet f.eks.)

Man kan ikke plassere mennesker i legning-bokser på grunn av hva de synes er pent eller ikke å SE på! Når dette ikke har noe å gjøre med hva man faktisk tenner på.

Mange homofile menn synes damer er dritpene å SE på, at det finnes mange lekre kvinnfolk. DET betyr jo aldeles ikke at de plutselig er hetrofile menn som ligger med mannfolk, eller?

Jeg synes f.eks. Cameron Diaz er pen! Men jeg tenner jo ikke på henne fordet! Jeg synes også Brad Pit er pen, men tenner ikke på ham heller!

Jeg syntes ikke x-en min var en PEN mann, men jeg tente til tusan på ham!

Og det med hva man er om man har prøvd sex som inkluderer en av samme kjønn, den diskusjonen går vel sin gang i en helt annen tråd! Og den beste konklusjonen, er min! "bifil i gjerningsøyeblikket"!! :P

Spør en kunstelev, om kropp hva man synes er "penest" kroppslig, må ha sammenheng med seksuell tiltrekkelse, og du vil få mange som mener at det ikke er noe som må høre sammen. Har selv gått på skole hvor det å tegne nakne kropper (anatomi) var en viktig del av læren, og putt en blyant i hånden min, og jeg vil si at kvinnekroppen er den jeg liker best!

Ta vekk blyanten, og spør meg som en seksuelt tenkende kvinne, og jeg vil svare mannskroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om jeg ikke tar helt feil, krever det vel ørlittegrann opphisselse, for at sex kan være gjennomførbart...?

det var kun av nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...for min del funker d sånn at jeg vil SE, LIKER Å SE PÅ den jeg tenner på; pen el. ikke pen spiller ingen rolle, jeg liker å se på han fordi jeg syns han er SEXY vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chimp: Liker du ikke å se på andre en dem du tenner på?

Jeg kan se på/se etter mange som jeg ikke tenner på eller har lyst på jeg, og både se at det er pene, synes de er pene og like å se på dem.

Herregud, skulle jeg tent på hver eneste jeg likte å se på, så tør jeg ikke tenke på hvordan hverdagen min hadde vært!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...